• gravid2016hoppas

Vi som vill grotta oss i gravidsymptom... Bim slutet mars :-)

Jag kände stick och hugg i livmodern igår och påminner mycket om sist jag var gravid. Idag känns det inget ibland och som att det jobbar ibland.
    Mycket flytningar och annars ganska som vanligt.

Tror jag har BIM 30 mars ca. Känns så långt kvar och tiden går långsamt. Köpt testa tidigt test 10 st så börjar nog när de kommer imorgon eller 23 mars.

Vill så gärna!
    Vad känner ni??

• Svar på tråden Vi som vill grotta oss i gravidsymptom... Bim slutet mars :-)
  • naawnoue

MOlvärk i tjejmagen, trött som tusans, gasig, uppsvälld, vita tjockare flytningar... :P 

har aldrig vart me dom detta, å nu börjar tuttarna göra ont också... 

hoppas hoppas .....

BIM 30/3...

• naawnoue
    gravid2016hoppas skrev 2016-03-21 19:06:58 följande:

Jag har också BIM 30.
    När ska du börja testa?

Jag har sagt att jag ska vänta till den 31... men jag tror inte jag kan hålla mig så länge. haha! Sambon säger hela tiden att jag ska testa nu, testa nu. Men skulle bara bli så besviken på ett blankt... Provar väl tidigast på fredag iaf, då är det iaf BIM -5 =)
  • Tjugosex

Jag och min partner försöker få vårat första barn. Inte ätit på piller sen januari och min beräknade mens skulle varit för 3 dagar sedan. :)

Jag har sådan där konstig molande värk i magen som påminner om mensvärk.

Mina bröst har blivit ömma. Och har haft humörsvängningar.

Jag tog ett gravtest nyss som visade negativt.

Men hoppas ändå att jag kanske testat mig för tidigt och att jag är gravid. Ja, man kan väl i alla fall hoppas!!

• Tjugosex

Juste, jag har haft vit flytning som luktar. Är det något som tyder på graviditet eller tvärtom? :/

Brukar annars inte ha problem med lukt men nu luktar underlivet. Inte så kul.

• Zebra89

Mina gravid symtom var väldigt ömma bröst någon dag efter äl, brukar få det precis innan mensen annars. Mycket mer flytningar än vanligt har jag haft. Pms mer än vanligt.

På dag äl +10 fick jag 3 hugg i höger äggstock jätte ont! Och från dag äl + 12 - nu äl + 14 så är jag jätte varm o svettas till och från.

Tog test nyss och fick plus :D Clearblue digital "Gravis 2-3 veckor". Är helt skakig!

• Tjugosex

Zebra89 Grattis!!! :D va kul för dig!!

Hade du testat dig någon gång innan eller var det första testet?

• Zebra89
    Tjugosex skrev 2016-03-22 09:02:56 följande:

Zebra89 Grattis!!! :D va kul för dig!!

Hade du testat dig någon gång innan eller var det första testet?

Tusen tack :D!!

Testade igår morse med billigatesters sticka och fick ett svagt rosa/grå streck men kunde inte lita på det men idag var stickan lite lite starkate då vågade jag mig på clearblue :D Hade bestämt mig att inte testa för tidigt, var skit svårt att hålla sig!
  • naawnoue
    Zebra89 skrev 2016-03-22 07:47:05 följande:

Mina gravid symtom var väldigt ömma bröst någon dag efter äl, brukar få det precis innan mensen annars. Mycket mer flytningar än vanligt har jag haft. Pms mer än vanligt.

På dag äl +10 fick jag 3 hugg i höger äggstock jätte ont! Och från dag äl + 12 - nu äl + 14 så är jag jätte varm o svettas till och från.

Tog test nyss och fick plus :D Clearblue digital "Gravis 2-3 veckor". Är helt skakig!

Grattis!! Vad roligt :D
  • Zebra89
    naawnoue skrev 2016-03-22 11:07:47 följande:

Grattis!! Vad roligt :D

Åh tack :D !!
Svar på tråden Vi som vill grotta oss i gravidsymptom... Bim slutet mars :-)