Linutis skrev 2016-03-29 17:08:32 följande:
Hej! Vad "skönt" eller vad man ska säga att någon vet vad jag menar, ja alltså jag tror jag stängde av öronen när jag fick höra hjärtkammare osv osv " började fantisera i mitt huvud tyst medan hon pratade. Hon sa iallafall att jag inte ska vara orolig, hon ville vara säker också typ o få in en "bra " bild " som de måste tydligen ha sa hon. Då måste de varit dåliga ultraljud tanter jag fick eftersom den ena verkade va vilsen medans den andra vägledde henne till att få fram bra bilder. Så det är nog därför en doktor ( klokare ) ska kolla. Man blir ju nervös o rädd. Har läst andra som har varit med om likadant o det har slutat olyckligt och lyckligt. 50/50 liksom. Jag har blivit helt insyltad o minns inte längre vad det egentligen va. Båda två sa att jag inte ska oroa mig. Vilken vecka är du i ?
Jag blev tillbakaflyttad 5 dagar, till v 18+0. Jag hoppas inte det är någon fara, allt annat såg bra ut sa hon. Men hon sa att hon ville ha en glasklar bild där kärlen syntes jättetydligt. Men hon sa att hon nog såg dem, men för säkerhets skull. Och det berodde ju på att bebisen låg så hen skuggade sig själv på nåt sätt så hon inte såg ordentligt.
När ska du tillbaka? Jag fick en ny tid den 7/4. Känns skönt att inte behöva vänta så länge.