• Fizzybubble

Kopparspiral

Jag har sedan mars 2015 haft en kopparspiral i, men har tid bokad för uttagning nu om några veckor.

Men saken är den att jag nu i någon vecka har haft spänningar i brösten, lite molvärk till och från mm. Igår upptäckte jag att brösten är mkt större, fylligare och har varit ömma och haft spänningar sen igår.

Senaste mensen var 1/3 och beräknad mens är typ 29/3-1/4 nån gång (har oregelbunden mens)

Någon som haft de så trots kopparspiral? Kan de vara en graviditet?

• Svar på tråden Kopparspiral
  • Anonym (?)

Chansen/risken att bli med barn med kopparspiral är ju ytterst liten men det händer ju. Har själv en kopparspiral och mina bröst blir stora, ömma, får molvärk osv men detta är innan mensen. Antingen så är du gravid eller kanske bara pms Drömmer

• Fizzybubble

Jo de är så jag tänkt, att de var först pga av ÄL och sen på grund av att mensen börjar närma sig. Men så här har de aldrig varit..

Till och med sambon kommenterade de idag att brösten var mycket större, helt appropå ingenting när vi satt på restaurang ????

Småspänningar, lite molvärk och så brukar jag få i samband med ÄL och någon dag innan mens. Men de här påmimner mer om när mjölken rann till när sonen föddes ????

• Anonym (?)
    Fizzybubble skrev 2016-03-25 21:55:17 följande:

Jo de är så jag tänkt, att de var först pga av ÄL och sen på grund av att mensen börjar närma sig. Men så här har de aldrig varit..

Till och med sambon kommenterade de idag att brösten var mycket större, helt appropå ingenting när vi satt på restaurang ????

Småspänningar, lite molvärk och så brukar jag få i samband med ÄL och någon dag innan mens. Men de här påmimner mer om när mjölken rann till när sonen föddes ????

Där ser man! Låter kanske inte helt osannolikt ändå..Spännande! GladDå kanske det finns hopp att jag också blir smyggravid. Ska ta ut min snart också. Har hört att man kan göra det själv hemma, men har aldrig förstått hur det skulle gå tillObestämd
Svar på tråden Kopparspiral