Hjälp! Gravid med mens och symtomer som en gravid.
Jag vet inte vart jag ska börja men jag har haft gravid symtom i ca 2 månader nu och jag har gjort graviditetstest 4 gånger (dom där billigaste på graviditetstest sidan) haft mens som vanligt och regelbundet. Mensen slutade igår 26/3-16 och idag mår jag så förjävla illa. Bara vänder sig i magen jag tänker på mat svårt att hålla dricka kvar i munnen. Har ökat i vikt något otroligt, äter fast jag inte är hungrig, (måste typ äta hela tiden) det är så jobbigt! Kan inte få ett slut på det. Jag är trött, får till och från järn och blod smak i munnen, och jag har ägglossning precis som vanligt (testar mig) men de senaste månaderna har jag haft sådan kraftig värk när jag haft ägglossning vilket jag aldrig haft förut. Vi har haft sex väldigt mycket på grund utav att vi vill ha barn men gravtestet visar att jag inte är gravid! Kan jag lita på dom billiga testerna eller bör jag köpa ett med "kvalite" ? Vad kan det vara? Varför mår jag så här? Kan man ha mens och ägglossning regelbundet fast man är gravid?
Så tacksam för svar!
Kram