Fler som startar bebisverkstaden i juni-16
Vi kommer börja försöka med ett syskon i juni -16 och har en pojk född maj-14 sen innan. Några som vill följas åt som också har planer på att baka bebis i juni? :)
Vi kommer börja försöka med ett syskon i juni -16 och har en pojk född maj-14 sen innan. Några som vill följas åt som också har planer på att baka bebis i juni? :)
Åh så segt tiden går! Väntar på BIM nu i början av augusti eller möjligen sista juli! Tror jag är på ÄL+4 nu och kan inte fatta hur dagarna kan gå sådär sakta, haha. Hur ligger ni andra till? :)
Nu har jag beställt både ägglossnings test graviditetstest.
Måste ha lite mer koll nu. Nu hoppas vi på att det blir ett + i augusti.
Är så sjukt nervös inför tisdag. Ska till BM och fastställa hur långt gången jag är. Är nervös av flera anledningar. 1. Orolig för att bebis inte lever. 2 har en annan bm än min vanliga som har semester. Gillar inte hon jag ska till alls. 3. Orolig att hon ska tjata om vikt osv ( som om jag inte är medveten om den redan) Min vanliga bm är så bra så är orolig för att bli dåligt bemött. Tur sambon ska följa med.
BIM-lista
tinis 4/7
Mderle 11/7
Mor till Ella 13/7
Sigge1235 16/7
Melton 22/8
Mycat81 29/7
Grönablad 31/7
Mariama 4/8
Plussat
Santin plussade 24/6, på bim +4
Quirall plussade 27/6 på bim -6
Mammaresan 16/7 på bim - 4
Är så sjukt nervös inför tisdag. Ska till BM och fastställa hur långt gången jag är. Är nervös av flera anledningar. 1. Orolig för att bebis inte lever. 2 har en annan bm än min vanliga som har semester. Gillar inte hon jag ska till alls. 3. Orolig att hon ska tjata om vikt osv ( som om jag inte är medveten om den redan) Min vanliga bm är så bra så är orolig för att bli dåligt bemött. Tur sambon ska följa med.
Inte så bra. Missfall tidigare i veckan. Ska till gyn imorgon och se att allt kommit ut. Nya tag med bebisverkstad då mensen kommer åter senare i höst.
Hur går det här?
Själv är det äl igår-idag eller imorgon och nu har vi lyckats ha sex 3 dagar i rad, satsar på en gång idag med ;) Imorgon jobbar vi om varandra och mannen jobbar natt. Så får vi väl se om det tar sig denna gången:)
Hur går det här?
Själv är det äl igår-idag eller imorgon och nu har vi lyckats ha sex 3 dagar i rad, satsar på en gång idag med ;) Imorgon jobbar vi om varandra och mannen jobbar natt. Så får vi väl se om det tar sig denna gången:)
Roligt att vi är ungefär samtidigt. Denna gång ska jag INTE testa innan BIM. Har jag sagt de andra gångerna med men nu ska jag verkligen inte haha lättare sagt än gjort men får hålla mig sysselsatt helt enkelt :)