10 mm slemhinna - klarar kroppen det själv?
Jag var på kontroll i veckan 10 mm slemhinna kvar.
Läkaren sa att kroppen skulle klara av det själv, men efter det läkarbesöket har jag inte blött mer.
Ska jag vara orolig?
Jag var på kontroll i veckan 10 mm slemhinna kvar.
Läkaren sa att kroppen skulle klara av det själv, men efter det läkarbesöket har jag inte blött mer.
Ska jag vara orolig?
Jag hade så mycket kvar, men blödde ju nästan konstant så för min kropp var det inga problem. Var det länge sen du slutade blöda? Jag hade uppehåll på kanske 2 dar, men sen kom det igång igen.
Jag var på kontroll i onsdags och då tyckte jag att jag var på slutet av min blödning efter konstant och mycket riklig blödning i 5 dagar.
Varit blödningsfri nu i 4 dagar...
5 dar bara?! Efter missfall? Jag har blödit mellan 2,5 och 7 veckor... Du har rester kvar och frågan är om kroppen blöder ut dom. 10 mm är på tok för mycket, den ska ner i max 2 mm.
Ja jag känner mig också osäker, tyckte det lät konstigt när hon sa att kroppen skulle fortsätta ta hand om det själv. Då antog jag (och säkert läkaren också) att jag skulle fortsätta blöda.
Men jag hade bruna flytningar på sin höjd efter det.
Ja, det var en ofostrig graviditet - började blöda med hemska/vidriga smärtor på fredagen och på lördagen kom hinnsäcken, sedan blödningar fram till onsdagen...
Känns som det är för mycket kvar, i och med att jag slutat blöda.
Kanske ska ringa mottagningen?
Ja,det är för mycket kvar som sagt och du bör nog ringa om blödningen inte börjar om. Hört om de som trott allt har varit ute och så får de ont eller börjar blöda igen efter rätt lång tid och går och kollar upp sig och så finns massor kvar. Man vill ju få ut allt så kroppen kan repa sig och man kan försöka igen.