• Anonym (Oskyldigt anklagad)

varningsgruppen på fb. hjälp

Erfarenhet??
    Har ni blivit utsatt för dom??

Är de pålitliga??

• Svar på tråden varningsgruppen på fb. hjälp
  • Anonym (Fff)

Det var väldigt vad många som känner sig anklagade av Varningsgruppen helt plötsligt.

Jag tycker det brukar finnas ganska mycket bevis för de som blivit "ditsatta" i form av chattkonversationer och swishbetalningar.

• Anonym (nja)

Jag var med där ett tag men gick ur. Var en hel del "bra" varningar med bra bevisning bakom men också en hel del skitsnack. Man drog in folks barn m.m. i diskutionerna. I mellan åt var det bara löjligt med massa personangrepp.

• Anonym (hänt mig med)
    Anonym (Fff) skrev 2016-03-28 13:26:16 följande:

Det var väldigt vad många som känner sig anklagade av Varningsgruppen helt plötsligt.

Jag tycker det brukar finnas ganska mycket bevis för de som blivit "ditsatta" i form av chattkonversationer och swishbetalningar.

Inte bara anklagelser om bedrägeri som denna gruppen sysslar med även andra anklagelser (pratar av egen erfarenhet) utan dom hittar även på en massa bevis vill man veta vem som sagt det eller liknande så kommer dom med undanflykter. Tycker du inte likadant som admins så blir du blockerad och sen utsatt för trakasserier och fabrikerade historier.

Polisen uppmanar alla o polis anmälla denna sida.

Då de har massa varningar på sig.

O de utför olagliga saker.

• Anonym (Ann)

Varningsgrupp? Vad heter den på Facebook?

Anonym (Ann) skrev 2016-03-28 16:23:09 följande:

Varningsgrupp? Vad heter den på Facebook?

Varningsgruppen. Den med röd tringangel som kort

Puffar upp tråden.

• Anonym (Den finns inte längre!)

Den gruppen finns inte längre! Den blev själv utsatt för bedrägeri när några gjorde nya profiler och låtsades vara Admins...

• Anonym (Oskyldiga????)

Det är endast de skyldiga som sitter här och försöker försvara sig själva,toppen att gruppen finns!! Att lura och bedra på facebook har ökat enormt speciellt bland unga tjejer som även har barn,tycker det är äckligt med detta beteende,dessa ska sättas åt hårt,lura av barnfamiljer pengar nej fy vad vidrigt!

Den är nerlagd pga av att ägaren till gruppen har flertalet polis anmälningar på sig.

Just pga av att de hängt ut oskyldiga.

De är straffbart o hänga ut folk så.

Uppmanar flera o polis anmäla gruppen.
    Även fast den är nerlagd.

Ser ni ny grupp startas på fb. Så anmäll direkt.

• Anonym (Ann)

Finns massvis med sådana grupper på facebook, sök bara på varningsgruppen så hittar du ett flertal!

Anonym (Ann) skrev 2016-03-31 10:21:01 följande:

Finns massvis med sådana grupper på facebook, sök bara på varningsgruppen så hittar du ett flertal!

Inte nu längre. Då den gruppen är avstängd.
  • Anonym (Bullshit!)

Hoppla! TS andra tråd blev visst borttagen. Kanske för att ts blev outad i den så alla kunde se att hon visst inte var så oskyldig som hon påstod. Att vara dömd för flera fall av bedrägeri så sent som i september kallar åtminstone inte jag oskyldig.

I övrigt så har Varningsgruppen väldigt bra grund att stå på i sina inlägg. Tror man inte på det kan man ju själv se här: www.varningsgruppen.se

Konversationerna mellan bedragarna och deras offer är bevis nog!

• Agata3535

Ts:

Är det inte dags att lägga ner ditt snack om hur oskyldiga hängdes ut i Varningsgruppen?

Dom flesta vet redan om att personen som denna tråd handlar om är dömd för bedrägeri efter att ha blåst mammor på pengar i diverse barnvagnsgrupper på Facebook.

• Anonym (Ann)
    Anonym (Oskyldigt anklagad) skrev 2016-03-31 09:34:01 följande:
    Inte nu längre. Då den gruppen är avstängd.
    Ja, den gruppen du pratar om är säkert borta men det finns massvis med sådana grupper på Facebook fortfarande :)
  • Deceree1

Eftersom det bevisligen finns folk som luras så tycker åtminstone jag att det är bra med en varningsgrupp. Om man sköter sina affärer korrekt så hamnar man ju inte där lr hur?

• Amy1983
    Deceree1 skrev 2016-04-01 10:49:47 följande:

Eftersom det bevisligen finns folk som luras så tycker åtminstone jag att det är bra med en varningsgrupp. Om man sköter sina affärer korrekt så hamnar man ju inte där lr hur?

Så är det ju. Har man ryggen fri så är det lugnt och då behöver man inte störas av att varningsgruppen finns heller. 

Och i förra tråden påstod TS att varningsgruppen skadade bedragarnas barn. Men det är väl typiskt bedragare och andra som har svårt att hålla sig på rätt sida om lagen att skylla på andra och inte se sin egen skuld i det hela. 
    De enda som skadar barnen är de själva genom sina olagliga handlingar. Hade de inte utfört dom hade inget hänt.
  • Anonym (honkeydonkey)

Har själv råkat ut för två stycken som varningsgruppen varnar för, borde kontakta dom.

Tror många av dom som det varnas för blir sura eftersom en snabb inkomstkälla nu försvinner så dom måste söka jobb

Svar på tråden varningsgruppen på fb. hjälp