• Satra

Avprenumerera och/eller Markera som läst i mina favoriter.

Vill ta bort några favorittrådar, men varför kan jag inte det som att Avprenumera eller Markera som läst?

• Svar på tråden Avprenumerera och/eller Markera som läst i mina favoriter.
  • Rocket Mania

Om du kör via Gamla FL måste du gå in via "Mina favoriter" och sedan bocka i de du vill ta bort.

• Forumvärd

Hej hej!

Välj mina favoriter. Då får du upp alla trådar du skrivit i eller lagt till manuellt. Framför varje rubrik finns en box. Klicka i boxen- scrolla ner och välj ta bort.
    Då försvinner de trådar du inte vill ha kvar som favoriter. Gäller både gamla och nya sajten

Ha det gott
    Charlotte

• Satra

Jag kör Gamla FL och har provat det med, men dom går ändå inte att få bort. Det kan väl inte ha något med att göra att jag gick in här på min surfplatta för några månader sedan och tog bort favoriter på den ...........? Det verkar väl lite väl långsökt?

• Satra
    Forumvärd skrev 2016-04-02 20:23:14 följande:
    Hej hej!

Välj mina favoriter. Då får du upp alla trådar du skrivit i eller lagt till manuellt. Framför varje rubrik finns en box. Klicka i boxen- scrolla ner och välj ta bort.
    Då försvinner de trådar du inte vill ha kvar som favoriter. Gäller både gamla och nya sajten smile1.gif

Ha det gott
    Charlotte

Hej Charlotte!

Jag har provat det flera gånger med jämna mellanrum sedan lång tid tillbaka men det fungerar inte, dom finns kvar. Konstigt.

Ha det gott du med.
    Satra
  • Satra
    Forumvärd skrev 2016-04-02 20:23:14 följande:
    Hej hej!

Då försvinner de trådar du inte vill ha kvar som favoriter. Gäller både gamla och nya sajten smile1.gif

Ha det gott
    Charlotte
    Nu klickade jag i boxen och valde ta bort och dom försvann men antalet ( 7 ) står ändå kvar längst upp på sidan i den grå rutan.
  • Rocket Mania
    Satra skrev 2016-04-02 20:41:07 följande:
    Nu klickade jag i boxen och valde ta bort och dom försvann men antalet ( 7 ) står ändå kvar längst upp på sidan i den grå rutan.
    Du måste gå in i de trådarna så de markeras som lästa. 
  • Satra
    Rocket Mania skrev 2016-04-02 20:46:59 följande:
    Du måste gå in i de trådarna så de markeras som lästa. 

Jo jag vet det Flört Men det är så himla tradigt när jag inte längre vill läsa dom. Men men jag får fortsätta att göra så.

Tack för din hjälp och ha en fin helg {#emotions_dlg.flower}
  • Forumvärd
    Satra skrev 2016-04-02 20:32:11 följande:

Hej Charlotte!

Jag har provat det flera gånger med jämna mellanrum sedan lång tid tillbaka men det fungerar inte, dom finns kvar. Konstigt.

Ha det gott du med.
    Satra
    Ok det lät ju inget vidare! :-/
    Jag skickar över det till teknik för tanken är ju att det ska gå att plocka bort trådar.

Ha det gott
    Charlotte
  • Rocket Mania
    Satra skrev 2016-04-02 20:59:59 följande:

Jo jag vet det Flört Men det är så himla tradigt när jag inte längre vill läsa dom. Men men jag får fortsätta att göra så.

Tack för din hjälp och ha en fin helg {#emotions_dlg.flower}
    Jag har bara behövt göra det en gång så alla är olästa och sedan klicka in på mina favoriter och bocka bort de jag inte vill ha. Därefter behöver man inte se dom mer (om man inte blir citerad, då tror jag de dyker upp igen).
Svar på tråden Avprenumerera och/eller Markera som läst i mina favoriter.