• Anonym (SUR)

Min kille chatta med andra tjejer

Förra veckan kom jag på min kille chatta med andra genom Facebook.

Han glömde sin telefon i min bil, innan jag vände och åkte hem till honom igen kollade jag igel hans telefon. Hittade mer än vad jag någonsin kunnat tro.

På Facebook (messenger) hade han pratat med flera olika tjejer en del helt oskyldigt typ som.man pratar med en vän. Men så att det en tjej han pratat i flera månader med, typ gulli gull till varandra skickat bilder till varandra. Pratat om att han ville träffas i verkligheten osv.

Jag vart precis vansinnig! Åkte hem till honom ger honom den hårdaste smällen jag bara kan i ansiktet!

Han påstår att varje gång han pratat med henne har han varit full! Och säger att det betyder ingenting och förklarade sin kärlek till mig.

Jag har förbjudit honom typ ALLT nu.

Har har raderat alla sociala medier, han får aldrig mer dricka, han får inte ens blicka mot en tjej, får inte titta på videos med tjejer! INGENTING!

Och han har gått med på det och tjutit som en liten bebis för att jag inte ska lämna honom.

Jag är värre än en arg pitbull kan jag lova.

Han prata till och med den denna tjej när vi förlovade oss i januari..

Men jag älskar honom så förbannat mycket, känner mig förvirrad.

Vad hade ni gjort tjejer?

• Svar på tråden Min kille chatta med andra tjejer
  • Anonym (Håller med)

Lyssna inte på vad dom andra säger! Du gör helt rätt! Han småflörtar vid sidan av o de är inte okej! Hade blivit rasande!

Så jag hade också gett personen en käftsmäll (med handflatan) MEN förbjud honom inte att dricka o va på sociala medier för du kan aldrig förbjuda nån annan plus de kommer inte hålla i längden

• Anonym (Anonym)

Varför är det okej för kvinnor att vara otrogna?

• Frigående Fru
    Anonym (SUR) skrev 2016-04-06 11:38:34 följande:
    Hans privatliv är JAG..!
    Han kanske letar efter en bättre flickvän som inte så jobbig i underhåll? Måste vara påfrestande att vara med någon som anser att de är ens enda prio.

Fattar inte varför han bölar och vill ha tillbaka DIG bara... Helt sjukt efter att du gått igenom hans telefon och slagit honom. Han kommer nog på bättre tankar snart, men du verkar gå igång lite på ditt nuvarande övertag. Njut så länge det varar. Flört
  • Anonym (Guran)
    Anonym (perspektiv) skrev 2016-04-07 18:15:48 följande:
    Det kanske inte betyder nåt för dig men du kan ge dig fan på att det betyder fan så mycket mer för din fru. Fråga henne vetja. ...
    Nope, det man inte vet mår man inte dåligt av.
  • OlleSQ

Du har valt din kille utifrån hur du vill han skall vara och du har hittat precis rätt. Lev med honom nu. Byta kille kommer bara resultera i att du hittar en likadan.

• Anonym (SUR)
    Anonym (Håller med) skrev 2016-04-07 18:45:06 följande:

Lyssna inte på vad dom andra säger! Du gör helt rätt! Han småflörtar vid sidan av o de är inte okej! Hade blivit rasande!

Så jag hade också gett personen en käftsmäll (med handflatan) MEN förbjud honom inte att dricka o va på sociala medier för du kan aldrig förbjuda nån annan plus de kommer inte hålla i längden

TACK!
  • Anonym (SUR)
    Anonym (Guran) skrev 2016-04-07 16:27:05 följande:

Äh, chilla! Jag är själv gift men har kik:at med flera kvinnor här från FL. Låt mig säga så här, det som har skrivits är inte för barn och absolut inte för min fru att läsa (eller se). Lite spänning i vardagen, utan att det betyder mer än så.

Nej tänker inte chilla!

Fult gjort av dig..jag hoppas och ber att dom fru kommer på dig!

Förstår du hur sårad hon kommer bli som antagligen litar på dig.

Tänk om och gör rätt.
  • Anonym (SUR)
    Frigående Fru skrev 2016-04-07 19:38:24 följande:

Han kanske letar efter en bättre flickvän som inte så jobbig i underhåll? Måste vara påfrestande att vara med någon som anser att de är ens enda prio.

Fattar inte varför han bölar och vill ha tillbaka DIG bara... Helt sjukt efter att du gått igenom hans telefon och slagit honom. Han kommer nog på bättre tankar snart, men du verkar gå igång lite på ditt nuvarande övertag. Njut så länge det varar. 

Jobbig i underhåll?

Han kan säkert hitta en bättre flickvän än mig med högst troligt inte!

Om du visste hur jag stått vid hans sida stöttat honom och hjälpt honom med all skit han har gjort mot mig så tror jag inte att du skulle säga sådär.

O jaa jag kommer njuta resten av mitt liv för han kommer aldrig lämna mig :*
  • Anonym (Minna.)
    Anonym (SUR) skrev 2016-04-06 10:30:47 följande:

Förra veckan kom jag på min kille chatta med andra genom Facebook.

Han glömde sin telefon i min bil, innan jag vände och åkte hem till honom igen kollade jag igel hans telefon. Hittade mer än vad jag någonsin kunnat tro.

På Facebook (messenger) hade han pratat med flera olika tjejer en del helt oskyldigt typ som.man pratar med en vän. Men så att det en tjej han pratat i flera månader med, typ gulli gull till varandra skickat bilder till varandra. Pratat om att han ville träffas i verkligheten osv.

Jag vart precis vansinnig! Åkte hem till honom ger honom den hårdaste smällen jag bara kan i ansiktet!

Han påstår att varje gång han pratat med henne har han varit full! Och säger att det betyder ingenting och förklarade sin kärlek till mig.

Jag har förbjudit honom typ ALLT nu.

Har har raderat alla sociala medier, han får aldrig mer dricka, han får inte ens blicka mot en tjej, får inte titta på videos med tjejer! INGENTING!

Och han har gått med på det och tjutit som en liten bebis för att jag inte ska lämna honom.

Jag är värre än en arg pitbull kan jag lova.

Han prata till och med den denna tjej när vi förlovade oss i januari..

Men jag älskar honom så förbannat mycket, känner mig förvirrad.

Vad hade ni gjort tjejer?

Din reaktion i början med ilskan och örfilen är full förståelig . Men sedan spårar du ur. Du kan inte förbjuda honom att göra saker och ting. Vad händer om han glömmer att byta en trasig lampa i bilen? Klipper du hans körkort då? Visst. Han gjorde fel som gulligullchattade med en annan tjej trots att ni är förlovade (ett litet varningstecken där). Men att fängsla honom med en massa förbud ökar väl snarare risken att han tröttnar och sticker, hur mycket han än gillar dig. Vem vill leva med en kommandora? Lugna ner dig!!!!!
  • Frigående Fru
    Anonym (SUR) skrev 2016-04-08 09:33:07 följande:
    Jobbig i underhåll?

Om du visste hur jag stått vid hans sida stöttat honom och hjälpt honom med all skit han har gjort mot mig så tror jag inte att du skulle säga sådär.

Om man tycker att hela ens partners privatliv ska kretsa kring en själv, då är man per definition jobbig i underhåll.

Om du nu är så jävla bra och han är så jävla värdelös vad ska du med honom till? Bara njuta av att äga och kontrollera honom?

Intressant att du säger att han aldrig kommer lämna dig när du samtidigt blir så upprörd att du misshandlar honom för att han chattat med andra kvinnor på nätet.

Kan det möjligen vara lite narcissistiska personlighetsdrag som spökar hos TS?
  • Anonym (perspektiv)
    Anonym (SUR) skrev 2016-04-08 09:33:07 följande:
    Jobbig i underhåll?

Fast frågan är varför du vill ha honom?

Vad är poängen med ett förhållande som går ut på att han hittar på saker bakom din rygg och du springer omkring och kontrollerar för att se om han hittat på nåt dumt?
  • Anonym (perspektiv)
    Anonym (perspektiv) skrev 2016-04-08 14:09:53 följande:
    Fast frågan är varför du vill ha honom?

Vad är poängen med ett förhållande som går ut på att han hittar på saker bakom din rygg och du springer omkring och kontrollerar för att se om han hittat på nåt dumt?
    Bara en sån sak att du öht funderar på att ha ett sånt förhållande talar för att det är du och inte han som är den svaga och hellre lever i ett pissigt förhållande än ensam eller börjar om med någon ny... han lämnar inte dig för att du är bekväm att ha för att du inte lämnar honom oavsett vad han gör. ... lite reallity check skulle kanske vara på sin plats?
  • värderingar

Hej..jag skulle kunna skriva flera sidor om det här...var o är i samma sits som du fast omvänt...här var tjejen otrogen o höll på att smyg dejta andra...så jävla respektlöst.... o samma här jag blev kallad för svartsjuk o att jag hade hjärnspöken.... men man blir inte misstänksam utan anledning... till slut så kollade ja upp hennes fb som man tydligen inte får göra enligt många... fy på mig... men där uppdagades en soppa som var hemsk hon höll många killar varma... små träffar hä o där...konfronterade henne ...men hon hävdade bara att hon har rätt till ett privat liv i relationen... kanske det men en jävla skillnad på ett  privat liv och egen tid.. tänk på att respektera eran parters känslor... en mycket sårad o sviken kille. 

• Anonym (perspektiv)
    värderingar skrev 2017-05-06 09:32:53 följande:

Hej..jag skulle kunna skriva flera sidor om det här...var o är i samma sits som du fast omvänt...här var tjejen otrogen o höll på att smyg dejta andra...så jävla respektlöst.... o samma här jag blev kallad för svartsjuk o att jag hade hjärnspöken.... men man blir inte misstänksam utan anledning... till slut så kollade ja upp hennes fb som man tydligen inte får göra enligt många... fy på mig... men där uppdagades en soppa som var hemsk hon höll många killar varma... små träffar hä o där...konfronterade henne ...men hon hävdade bara att hon har rätt till ett privat liv i relationen... kanske det men en jävla skillnad på ett  privat liv och egen tid.. tänk på att respektera eran parters känslor... en mycket sårad o sviken kille. 

Är du fortfarande ihop med henne?
  • John22

Ni verkar lida av problem båda. Ni gör nog bäst i att bryta upp. Han så att han kan hålla på med omoraliska chattar med tjejer och du så att du kan ta tag i din sjukliga svartsjuka och övertygelse om att det är okej att kränka andra genom att gå igenom deras mobiler.

• Feminina

Vore intressant att höra hur förhållandet är idag? Med tanke på att det var ett år sedan inlägget skrevs.

• Anonym (Hans)

Gjorde samma och min fru kom på mig och det blev ett jävla liv. Nu chattar vi båda med andra och har ett aktivt sexliv tillsammans med många samtidigt så det var kanske bra att det kom fram när det gjorde det.

• Anonym (Föregående tråd)

I en annan tråd där TS (kille) tyckte inte det var ok att tjejen skickar gullplutt och hjärtan till killkompisar blev han påhoppad att det är ok man skall inte begränsa sin partner, men nu när det gäller en kvinna då är det inte ok längre.

För han hade väl aldrig varit otrogen i den meningen?

• Anonym (Maken)
    Anonym (Hans) skrev 2017-05-10 11:31:18 följande:

Gjorde samma och min fru kom på mig och det blev ett jävla liv. Nu chattar vi båda med andra och har ett aktivt sexliv tillsammans med många samtidigt så det var kanske bra att det kom fram när det gjorde det.

+1 på den :)
Svar på tråden Min kille chatta med andra tjejer