RUL - Pojke- men ska det verkligen se ut såhär?

bild från mitt Rul och bm sa direkt pojke, har bara tjejer sen tidigare så jag har ingen erfarenhet av denna delen

Har du ingen annan bild? Den där bilden ser väldigt konstig ut. Jag tror inte det är en snopp du ser på den där bilden.
ha ringen annan bild tyvärr (eller jo, men bara ansiktet/överkroppen då) men det var på denna bm sa att hon såg pojke, hon kollade även underifrån men där fick vi ingen bild och minns inte hur det såg ut riktigt heller
Jag tycker precis som du att placeringen ser lite märklig ut, men mer förvånad är jag av att det inte syns någon pung. pungen brukar vara betydligt större än snoppen och sitter ju precis under snoppen och borde synas på samma bild om det nu är snoppen som syns.
Tror inte det är något som helst fel på ditt barn- det är bilden som är märklig.
Jag tycker precis som du att placeringen ser lite märklig ut, men mer förvånad är jag av att det inte syns någon pung. pungen brukar vara betydligt större än snoppen och sitter ju precis under snoppen och borde synas på samma bild om det nu är snoppen som syns.
Tror inte det är något som helst fel på ditt barn- det är bilden som är märklig.
Jag tror bara bilden är lite distorted, allt rör sig så snabbt där inne och ibland hänger inte bildskärmen med. Därför ser snoppen ut som den sitter långt ner. När man tittar på benet på bilden är den också helt zig-zag.
Det är för att pojken är 3D, men bilden är 2D :) Antagligen ligger snoppen lite snett, så man ser bara en del av den, och inte basen utan längre ut. Att ta bild är inte samma som med en kamera där man ser bakgrunden också. Med ultraljud ser man bara ett snitt och allt som är närmare eller längre bort kommer inte med på fotot.
Är det inte så att ni pratar om fel del av bilden nu? Den lilla utbuktningen ner till vänster verkar vara foster huvud och det är näsan som sticker upp. Den stora delen är däremot kroppen, snopp och pung bör därför återfinnas högt upp till höger på bilden.
Är det inte så att ni pratar om fel del av bilden nu? Den lilla utbuktningen ner till vänster verkar vara foster huvud och det är näsan som sticker upp. Den stora delen är däremot kroppen, snopp och pung bör därför återfinnas högt upp till höger på bilden.