BIM MAJ 2016
Nu är spiralen dragen och det äe dags att börja försöka bli gravid!
Finns det någon som vill följas åt till pluset?
Jag är precis i slutet av mensen nu och har BIM i maj :)
Nu är spiralen dragen och det äe dags att börja försöka bli gravid!
Finns det någon som vill följas åt till pluset?
Jag är precis i slutet av mensen nu och har BIM i maj :)
Hur går det för dig? Haft ÄL?
Jag är ganska säker på att jag har min idag enligt kalendern ???? Sen har jag BIM 5 Maj och inte 6:e som jag skrivit. Men vi får se jag vill verkligen ha goda nyheter ????
Jag har börjat testa med äl test nu, än ingen äl. Ska prova hela denna vecka får se. Borde ha äl mellan idag och 3 maj om man tittar på kortaste å längsta perioden
Hoppas hoppas, vilka tester använder du? Hojta hur du tycker de är
Får jag vara med? :)
2:a barnet, 2:a seriösa försöket får bli i maj. Just fått mens och beräknar att ÄL borde bli den 7:e och BIM runt 18-19 maj sådär. Så långt kvar. Denna eviga väntan ;) Men är ändå glad att det inte blev ett decemberbarn, för det är jag själv och det var aldrig kul att vara yngst och dessutom fylla så nära jul. :P min första är sommarbarn och det kändes bra, men hoppas inte det dröjer till hösten innan det tar sig denna gången, det orkar jag inte med!
Jag har bim den 21 maj, alltså om 4 dagar.
Har en del skumma symtom, ofantlig trötthet, mina bröst ömmar INTE som dom alltid gör innan mens. Molvärk i magen och lite smärta i ryggslutet, något doftkänslig och smått illamående. Håller alla tummar och tår!
Kom på jag glömde skriva här :) har plussat och är i v 6 nu
Även jag har bim på lördag. Men inga dymptom alls förutom ömma bröst
Kom på jag glömde skriva här :) har plussat och är i v 6 nu
Ni som har bim om 3 dagar, när kommer ni göra ett test? Vad har ni för symptom
Här blev det ett plus igår :D
Här blev det ett plus igår :D
Grattis till plusset!
Mina symptom är trötthet, ont i brösten, gasig, illanmående från och till.
Men även fast jag har dessa symptom så känner jag mig inte gravid.. men sist jag kände mig gravid så kom mensenså de kan ju vara positivt.
Har bim-2 , tänkte väl testa på bimiaf
Lycka till ni andra nu! Jag lämnar denna tråden och söker mig till en bf-tråd istället! :)