• Vandal

Första barnet sommar 2016-Stockholm

Hej, :)

Jag är 22 och bor norr om Stockholm, jag är gravid med första barnet som är beräknat i juni. Vore så trevligt att komma i kontakt med andra som väntar första barnet och är kring samma vecka och bor i Stockholm. Ingen av mina vänner är gravida så det blir lätt ensamt... Finns det någon som är intresserad av att följas åt/ diskutera inför förlossning osv.

Allt gott!

• Svar på tråden Första barnet sommar 2016-Stockholm
  • Ajvar
    Vandal skrev 2016-04-16 20:05:01 följande:

Hej, :)

Jag är 22 och bor norr om Stockholm, jag är gravid med första barnet som är beräknat i juni. Vore så trevligt att komma i kontakt med andra som väntar första barnet och är kring samma vecka och bor i Stockholm. Ingen av mina vänner är gravida så det blir lätt ensamt... Finns det någon som är intresserad av att följas åt/ diskutera inför förlossning osv.

Allt gott!

Hej!

Det finns en fb-grupp som heter "juni mammor 2016" som du gärna får joina. Jag tror du behöver lägga till en tjej som vän och skriva att du vill in i gruppen bara, hon heter Caroline Hellerfelt.
    Jag bor också i Sthlm och har bf 20 juni (första knodden).
  • Vandal

Hej!

Tack för infon! Jag har dock ingen fb sen 5 år tillbaka men det kanKe är värt att aktivera för att va med på tråden :) är det en tråd för de som väntar första bebisen eller är det blandat?:) är du med i gruppen?

• Ajvar
    Vandal skrev 2016-04-17 07:50:20 följande:

Hej!

Tack för infon! Jag har dock ingen fb sen 5 år tillbaka men det kanKe är värt att aktivera för att va med på tråden :) är det en tråd för de som väntar första bebisen eller är det blandat?:) är du med i gruppen?

Det är ganska blandat och ämnena flödar fritt, rätt skönt att läsa om andra i samma sits osv. Jag är med :). Vi är inte många från Stockholm så du skulle göra ett bra tillskott :D.
  • skiz

Om intresse finns:
    Finns en fb ghrupp med sthlm mammor vår/sommar 2016. Skicka pm till mig med den email adressen som är kopplad till ditt fb konto så kan jag lägga till :)

Svar på tråden Första barnet sommar 2016-Stockholm