• Anna-Linnea

BF Oktober Malmö

Hej,
    Är ganska nyinflyttad i Malmö och väntar mitt första barn i oktober. Har många funderingar och tankar då detta är mitt första barn och tycker det skulle vara skoj om fler kunde samlas och hitta på olika aktiviteter. 

Är helt ny i Familjelivs-världen så om intresset finns startar jag hellre en hemlig FB-grupp där vi kan bjuda in folk.

Hör av er via PM om ni känner samma längtan efter en aktivitetsgrupp för blivande mammor i oktober 2016 :) 

• Svar på tråden BF Oktober Malmö
  • LillyE

Hejsan.

Bor också i Malmö och väntar första barnet. Har dock BF i början av november och inte oktober. Men det skulle va trevligt att träffa fler som också väntar barn:)

• Anna-Linnea

Hej! Jag har beräknats till slutet utav oktober, så inte så stor skillnad. Hoppas allt är bra med dig och du sluppit illamående. Vilken vecka går du in i nu? :) 

• LillyE
    Anna-Linnea skrev 2016-04-24 14:42:55 följande:

Hej! Jag har beräknats till slutet utav oktober, så inte så stor skillnad. Hoppas allt är bra med dig och du sluppit illamående. Vilken vecka går du in i nu? :) 

Jag har haft en del illamående inte så mycket kräkningar som tur är. Men illamåendet har nästan släppt helt så de e skönt:).

Jag är i början av vecka 13. Vilken vecka är du i? Borde ju va ett par veckor före mig. Och hur mår du?
  • Anna-Linnea
    LillyE skrev 2016-04-24 18:24:36 följande:
    Jag har haft en del illamående inte så mycket kräkningar som tur är. Men illamåendet har nästan släppt helt så de e skönt:).

Jag är i början av vecka 13. Vilken vecka är du i? Borde ju va ett par veckor före mig. Och hur mår du?
    Vad skönt att höra att illamåendet släppt :)

Jag är i mitten utav v 15 och jag mår toppen! Hade illamående tills förra helgen, och nu är det verkligen det mysigaste som finns att vara gravid! Jag var oroligt hungrig innan men det har också släppt (kunde vakna mitt i natten och känna hur magen skrek efter mat och då hade jag ätit en stor portion precis innan jag la mig).

Har det börjat synas mycket på dig?? 
  • LillyE
    Anna-Linnea skrev 2016-04-26 12:28:32 följande:

Vad skönt att höra att illamåendet släppt :)

Jag är i mitten utav v 15 och jag mår toppen! Hade illamående tills förra helgen, och nu är det verkligen det mysigaste som finns att vara gravid! Jag var oroligt hungrig innan men det har också släppt (kunde vakna mitt i natten och känna hur magen skrek efter mat och då hade jag ätit en stor portion precis innan jag la mig).

Har det börjat synas mycket på dig?? 

Va skönt att du mår bra! Jag känner med att jag mår bra och verkligen kan njuta:)

Nja inte direkt, pyttelite och lite mer vissa kvällar. Men tvivlar på att man tänkt på de om man inte visste.. Å då har jag ändå gått upp några kilo..

Går det att se på dig:)?

Är det några andra som svarat via pm och verkat intresserad av att ha kontakt?
  • aperfectsonnet

Får man vara med även om man har barn sedan tidigare? Jag bor i centrala Malmö och har bf 3:e oktober, har en som hemma som är nyss fyllda två år. Vi hade planerat att bara ha ett barn så lillsyskonet kom som en stooooor överraskning, men vad sjutton, nu kör vi! :D

Svar på tråden BF Oktober Malmö