• Sigrid

Tips på bra restauranger i Stockholm

Jag vill ha tips på bra restauranger i Stockholm för fin middag. Gärna någon känd kocks restaurang skulle vara kul.

Eftersom jag inte bor i Stockholm har jag fålig koll på vad som finns.

• Svar på tråden Tips på bra restauranger i Stockholm
  • Carambolan

Mitt favvotips är restaurangen på Fotografiska. Riktigt bra restaurang (fokus på vegetarisk mat men kött finns som tillbehör) med slående bra utsikt och dessutom kan man gå en sväng på museet också :)

• Carabellis kusp
    Carambolan skrev 2016-04-20 20:26:12 följande:

Mitt favvotips är restaurangen på Fotografiska. Riktigt bra restaurang (fokus på vegetarisk mat men kött finns som tillbehör) med slående bra utsikt och dessutom kan man gå en sväng på museet också :)

Håller med, men vi fick riktigt dålig service där, trots att vi var där samma dag som de fick gulddraken.
  • Carambolan
    Carabellis kusp skrev 2016-04-20 20:30:17 följande:

Håller med, men vi fick riktigt dålig service där, trots att vi var där samma dag som de fick gulddraken.

Oj, tråkigt! Jag har både ätit middag och fikat flera gånger och då har det varit bra.
  • Sigrid

[quote=76554003][quote-nick]Carabellis kusp skrev 2016-04-20 20:26:10 följande:[/quote-nick]

Vilket kök gillar ni?

[/

Kött och fisk gillar vi. Har varit på t.ex. restaurang AG tidigare som serverar mycket kött.

Fotografiska låter spännande men tråkigt att ni fick dålig service.

LCHF till vardag och fest - vardagfest.blogspot.com
  • Carabellis kusp
    Carambolan skrev 2016-04-20 20:32:38 följande:

Oj, tråkigt! Jag har både ätit middag och fikat flera gånger och då har det varit bra.

De var väl styva i korken av vinsten då...!
  • Carabellis kusp
    Sigrid skrev 2016-04-20 20:36:36 följande:

[quote=76554003][quote-nick]Carabellis kusp skrev 2016-04-20 20:26:10 följande:[/quote-nick]

Vilket kök gillar ni?

[/

Kött och fisk gillar vi. Har varit på t.ex. restaurang AG tidigare som serverar mycket kött.

Fotografiska låter spännande men tråkigt att ni fick dålig service.

Asiatiskt: Miss Voon

Franskt/svenskt: Blasieholmens akvarium och restaurang

Husman: Pa&Co

Hipster: Nytorget 6
  • MS

Döden i grytan

Kanonbra mat och mkt bra service. Låt dem välja vin till också!

• Carambolan

Gillar ni smårätter snarare än en mastig köttbit så är Pubologi toppen.

Svar på tråden Tips på bra restauranger i Stockholm