tomtenissen skrev 2016-05-01 14:30:21 följande:
Ja, det måste man allt få vara, haha! Känns som alla hormoner gör en lite knäpp till och från!!
Förstår vad du menar, längtar också bort från stan och ut på "landet", blir lätt att man aldrig får en paus när man bor i stan, ljud och rörelse hela tiden, haha :P
Jag har sånt fruktansvärt illamående, haft det ett bra tag nu och det går aldrig över riktigt. Det lugnar sig fram mot eftermiddagen och sen drar det igång igen på kvällen, sen ömma bröst och konstigt humör. Men det går väl över någongång det med :P
Hur mår du? Har det lättat ju längre in i graviditeten du har kommit?
Åhh de där hormonerna blir inte bättre heller ;D Blir bara mer av dom o ännu närmre ytan. Jag bölar för de mesta. Både glada grejor o sorgliga. Min man skrattar bara åt mig när vi kolla på tv, haha.
Nä förstår de. 2 av mina systrar bor vid polishuset o jag blir tokig på all trafik man hör hela tiden. Sonen älskar dock alla polisbilar som kommer där med blåljus ;)
Ja har du tur går de över runt v 12-13. Se till så att du mer eller mindre alltid har mat i magen. Ät små mål men oftare så brukar de lindra.
Jag mår illa hela tiden, gjorde det med första barnet med. Jag har en jättejobbigt graviditet denna gången med. Ska till läkare imorron o bli sjukskriven tiden ut då jag har en hemsk foglossning o tidiga tecken på havandeskapsförgiftning. Fick allt detta första gången med plus att jag fick operera båda händerna pga karpaltunnel.
Men som alla säger så är de ju klart värt de i slutänden :) Känslan av att då upp sin lilla bakelse på bröstet är obeskrivlig <3