• smultronoga1973

Erfarenheter av ivf kliniken i Falun 40 +

hej!

Jag är en tjej på 42 år med lågt amh värde 0,52 för 1,5 år sen. Gått på linnekliniken i 1 år ca och gått igenom 2 behandlingar med 1 MA. Skulle gjort en återföring idag men upptiningen gick inte.
    Har alltid funderat på Falun och vill ha era erfarenheter. Har hört mycket bra om dom och de villiga att testa olika saker. sen vet jag inte om de tar emot en. Ska begära nya prover ifrån Linnekliniken som ett avslut. Om det är sämre än för 1,5 år sen och Falun inte kan erbjuda något så kommer vi förbi barnlösa. men vill ha en second opinion iaf. frågar man Linnekliniken som jag tycker så mycket om så får man bara det funkar inte eller det gör vi inte. under alla behandlingar har jag fått samma doser av menopuren.

har ni fått något extra vid låga amh värden ?,
    Satsar de på 40 +?

Snälla svara alla som har erfarenheter av Falun

Kram

• Svar på tråden Erfarenheter av ivf kliniken i Falun 40 +
  • aylak

Jag har några år kvar till 40 och har inte lågt amh-värde. Men gjorde ivf i Falun i början av året, efter 6 tidigare misslyckade återföringar. Jag upplevde kliniken i Falun som mycket tillmötesgående och lyhörda inför våra önskemål och de gjorde flera förändringar jämfört med de tidigare försök vi gjort, samtliga för att försöka förbättra äggkvaliteten - både utifrån våra önskemål och deras egna förslag och erfarenheter. 

• Anemon

Jag har gjort IVF där vid 40 och 41 år och med AMH under 0,3. Mycket bra klinik, öppen för att tänka nytt och fint bemötande så absolut värt att kontakta dem för att höra vad de säger i alla fall. De har även hjälpt mig senare i samband med äggdonation utomlands.

Svar på tråden Erfarenheter av ivf kliniken i Falun 40 +