• Anonym (Tråkigt)

Är ditt liv tråkigt överlag?

Är ditt liv tråkigt överlag? Jag syftar inte på det sexuella utan livet i övrigt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ditt liv tråkigt överlag?
  • Anonym (Tråkigt)

12 röster

• Anonym (Tråkigt)

15 röster

• Aniiee

Om det INTE handlar om det sexuella, varför ligger då tråden i sex och samlevnad?

Bara nyfiken, alltså.

You are the creators and the curators of your own lives
  • Anonym (Anonym)

Livet rullar på med 3 barn man jobb aktiviteter träningar matlagning semesterplaner lekträffar och det finns inte många lungna stunder på en vecka... tråkigt nej stressigt och roligt ja! Växte själv upp i ett trasigt hem med knappt mat på bordet så min dröm är det svensonliv jag lever och är så glad att kunna ge barnen både matriella saker och att kunna vara där att uppfattas som en trygg vuxen vilket alldrig min mamma och pappa var.

• Anonym (Tråkigt)
    Aniiee skrev 2016-04-27 18:56:59 följande:

Om det INTE handlar om det sexuella, varför ligger då tråden i sex och samlevnad?

Bara nyfiken, alltså.

Jag med!!!!

.... Baraaaa nyfiiiken.
  • Anonym (Fullt ös)

Inte det minsta och har aldrig varit. Mycket för att jag väljer att ha något av en happy-go-lucky inställning till det mesta. 

Jag far iväg på resor, går på festivaler, klättrar i berg, hoppar fallskärm, åker skidor/snowboard under vintern, krälar runt i grottsystem, åker ut med motorcykeln, har sinnessjukt roliga partaj och spelkvällar med mina vänner, blir medbjuden på en massa upptåg stup i ett, har en god relation till familj och släkt vilka jag träffar ganska ofta under festliga sammanhang, jobbar med människor som får mig att må bra, rustar upp huset med min underbara partner och mår fantastiskt.
    Och till helgen far vi iväg med cadillacen och partajjar med mina svärisar. 

Det är snarare så att det skulle vara skönt med en soft och planfri helg för en gångs skull, men jag tänker inte klaga :D 

• Anonym (*_*)

Ja. Jag föredrar det tråkigt.

• Anonym (Gaby)

Jag känner mig så himla uttråkad! Alltså har det bra, bra jobb, bra man, bra vänner. Men har liksom levt samma liv nu i tio år och visst lever gott med resor, fester, middagar, konferenser bla bla bla men det händer aldrig något nytt och utmanande.

• Anonym (Tråkigt)

20 röster

• Thotis90

Jag röstade ja då jag är deltidsstuderande (läser språk för meritpoäng) och deltidsarbetslös. Jag blev lämnad av min fästman för en månad sedan och då det inte gick att lösa min situation ekonomiskt bor jag nu hos mina föräldrar - 26 år gammal... Efter separationen känner jag att jag vill vara ifred och umgås endast med min bästa kompis, som jag träffar en kort stund några gånger i veckan. I övrigt sitter jag bara hemma och ger mig själv tid att läka, tänka över saker. Jag blir dock rastlös av det och vill ut och göra någonting, men så kommer jag på att jag inte är redo att umgås med andra ännu.

Livet med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Anonym (jao)

Japp ett tråkigt liv har jag det beror helt på mig själv dock.

• Anonym (Tråkigt)

30 röster

• Anonym (business suit)

Känns lite tråkigt men man kan också kalla det välfungerande.

Bor där jag vill, har det jobb jag vill, familjen är frisk och vi har riggat livet så att vi inte har en massa krav och underhållsgrejer att göra utan är jag ledig så är jag ledig.

Det som stressar är att cheferna har fått för sig att jag ska göra karriär och växla upp lite, och det tar en massa energi. Så just nu orkar jag inte leva riktigt på fritiden, och undrar om det verkligen var detta som var meningen?

• gbgumman

Nä inte enligt mig. Önskar det vore lite tråkigare ibland. Växte upp med en pappa med massa projekt på G och jag och mamma var alltid inblandade på något sett. Vi lyckades dock avspisa hans idéer på att segla över Atlanten. Men jag inser att jag ärvt en del av denna iver. Försöker dämpa mig.

Svar på tråden Är ditt liv tråkigt överlag?