• nyckelpiga80

BF November 2016 Göteborg

Försöker starta ett forum för oss som väntar barn i november i Göteborg. Hoppas att det finns flera som vill följas åt.

BF November-16
  • Svar på tråden BF November 2016 Göteborg
  • Mamma120516

Hej. Får jag med hänga med. Jag har en dotter på 4 år och är gravid nu i vecka 14. Är beräknad 13 November och bor i Göteborg. Måste säga att jag har fått en jätte fin ganska stor mage redan.

• Glassoman

Kan inte någon vänlig själ göra en Facebookgrupp till oss? Blir enklare att följas åt :)

• Lyckanna

Hej!

Såg att ni pratade om att starta en FB-grupp för oss som skall ha barn i nov. Blev detta av?????

• Eili

Hej, tyckte det va lite kul med en tråd där Några i Göteborgstrakten har BF ganska nära mig. Jag är beräknad 18:e oktober men hoppas ändå kunna vara med här :)

Är 29 år, bor i Kungälv, väntar första barnet - en pojke :)

• frini

Hej! Jag hänger gärna på här! Jag väntar tvillingar, har bf 10/11. Bor i Majorna.

• gbg1984

Hej! Jag väntar mitt andra barn dem 29 november. Bor i Göteborg och har en dotter på 1,5 år???? är gärna med om det blir någon Facebook-grupp! ????

• gbg1984

Alla frågetecken i mitt inlägg ovan är förresten smileysar som blev något konstiga : )

• Linnam

Hej,

Jag väntar mitt 3e barn 12 nov. Jag ansökte om att gå med i facebookgruppen. Vore kul om fler ansökte. /Linn

• FridaFrida

Hej!

Kul med en tråd med såna som har BF ungefär samtidigt i samma område.

Har bf 10/11

Jag försökte hitta facebook-gruppen men hittade den inte.. Är den hemlig?

• Hannaberglund

Hej!

Jag har bf 5/12 men kanske kan få vara med i gruppen ändå? Bor i Stenungsund men kommer från Göteborg. Fyller 24 nästa lördag :)

• Helgesson87

Hej!

Har bf 9/11. Hittar inte gruppen heller

Svar på tråden BF November 2016 Göteborg