BF November 2016 Göteborg
Försöker starta ett forum för oss som väntar barn i november i Göteborg. Hoppas att det finns flera som vill följas åt.
Försöker starta ett forum för oss som väntar barn i november i Göteborg. Hoppas att det finns flera som vill följas åt.
Glaaaaad. Mitt datum för RUL blev ändrat till 30/5. Iiiihhhhh.
Hej. Får jag med hänga med. Jag har en dotter på 4 år och är gravid nu i vecka 14. Är beräknad 13 November och bor i Göteborg. Måste säga att jag har fått en jätte fin ganska stor mage redan.
Kan inte någon vänlig själ göra en Facebookgrupp till oss? Blir enklare att följas åt :)
Hej!
Såg att ni pratade om att starta en FB-grupp för oss som skall ha barn i nov. Blev detta av?????
Hej, tyckte det va lite kul med en tråd där Några i Göteborgstrakten har BF ganska nära mig. Jag är beräknad 18:e oktober men hoppas ändå kunna vara med här :)
Är 29 år, bor i Kungälv, väntar första barnet - en pojke :)
Hej! Jag hänger gärna på här! Jag väntar tvillingar, har bf 10/11. Bor i Majorna.
Jag kan försöka att skapa en grupp med titel Bebis/Gbg/Nov2016?
????
Hej! Jag väntar mitt andra barn dem 29 november. Bor i Göteborg och har en dotter på 1,5 år???? är gärna med om det blir någon Facebook-grupp! ????
Alla frågetecken i mitt inlägg ovan är förresten smileysar som blev något konstiga : )
Hej,
Jag väntar mitt 3e barn 12 nov. Jag ansökte om att gå med i facebookgruppen. Vore kul om fler ansökte. /Linn
Hittar inte Facebookgruppen :(
Hej!
Namn på FB-grupp
Bebis/Gbg/nov 2016
Mvh Nanna
Hej!
Kul med en tråd med såna som har BF ungefär samtidigt i samma område.
Har bf 10/11
Jag försökte hitta facebook-gruppen men hittade den inte.. Är den hemlig?
Hej!
Jag har bf 5/12 men kanske kan få vara med i gruppen ändå? Bor i Stenungsund men kommer från Göteborg. Fyller 24 nästa lördag :)
Hej!
Har bf 9/11. Hittar inte gruppen heller