Första Bebis i maj
Woooaah blir tokig!!! Ska ha beräknat bf 13 maj....bara några dagar kvar och jag vill att min lilla bebis ska komma nu! Är min första lille och jag längtar såååå mycket! Nån mer som ska ha snart och vill ha ut sin nu ?? Haha:)
Woooaah blir tokig!!! Ska ha beräknat bf 13 maj....bara några dagar kvar och jag vill att min lilla bebis ska komma nu! Är min första lille och jag längtar såååå mycket! Nån mer som ska ha snart och vill ha ut sin nu ?? Haha:)
Jag väntar min första som är beräknad till på lördag :) , man längtar galet och hoppas att den ska komma redan nu :)
Åååh spännande! Har du haft några känningar om att något är på g? Jag blir nog galen om jag går över haha
Har gått men ett molande tryck neråt ett tag men nu är de ett skapligt tryck neråt hela tiden, och så har jag haft som "redig" mensvärk ett tag :), dock har jag haft jäkliga problem med gallstensanfall de sista månaderna så hoppas verkligen bebis vill titta ut och inte stanna inne så jg går över tiden :P
Vad jobbigt med gallsten! :( jag hade ordentliga förvärkar i söndagskväll som varade regelbundet hela kvällen men sen slutade dom :/ hoppas dom kommer igång igen :))
Ja de är inte direkt skönt om man säger så ;) får hoppas att de kommer igång för oss snart så :D *håller tummarna*
Samma för mig, BF 13/5 och är såååå uttråkad. Känner efter alldeles för mycket och försöker tolka signaler men bebisen verkar inte redo att komma ut än tyvärr :( vet inte hur jag ska få dagarna att gå
Mymlan vad spännande!:)jag gör exakt likadant och sen tänker jag, men hjälp jag skrämmer la bebisen som går o stressar över att han inte är ute! Då kommer han väll aldrig ut???? hade vart perfekt denna veckan när gubben får vara ledig och allt utan krångel med jobbet. Men men, ska till barnmorskan på tisdag och är v 40 då sen lördags....hoppas jag slipper gå!