• star67

Boka flygbiljett till barn!!?

Hur kan man boka flygbiljett för barn? Jag har bokat för mig med service för 2500kr men nu jag har funderat att ta barnet också med , mailade flygbolag och dem gav mig ett erbjudande för 3280kr alltså de erbjuder inget barnrabatt hellre!! Nu jag kollar på hemsida att det kostar 2700 kr för vuxna???? Hur gör man annars?

• Svar på tråden Boka flygbiljett till barn!!?
  • star67

Någon vet om det går och boka för ett 9 åring utan vuxen? För att som jag sa att jag har redan bokat för vuxen. Kontaktade bologet o de sa att jag får boka själv i hemsida!? Hur? I så fall Kan man välja att boka för en vuxen med barnet upgifter?

• nnnnnnnn

vilket bolag?
    Tex på SAS kan man boka "ensamflygande barn".
    Men det verkar ju onödigt när man redan bokat in en vuxen. Du borde kunna fylla i din bokningskod, logga in med den, för att sen fylla på med fler resenärer.
    Det är svårt att veta hur du ska göra, när man inte ens vet vilket bolag du ska resa med.
    Kontakta en resebyrå om du inte reder ut det. De har säkert många knep!

• star67

Jag bokade via hemsida flygfinder något sånt och det är atlasject flygbolaget först de sa att jag skulle kunna boka själv via hemsida men nu de sa att jag får kontakta flygbolaget och visa de min biljett.???? Lite förvirrad och krongligt . Men på en resebyrå sa att de kunde boka utan problem för ett barn.

Svar på tråden Boka flygbiljett till barn!!?