Könsultraljud i Örebro. Någon som varit där?
Som rubriken lyder. Någon som varit och gjort könsultraljud i Örebro hos asklaksen? Stämde det för er där? Han hade en väldigt gammal maskin så intressant att höra om det stämt för er som gått dit ????
Som rubriken lyder. Någon som varit och gjort könsultraljud i Örebro hos asklaksen? Stämde det för er där? Han hade en väldigt gammal maskin så intressant att höra om det stämt för er som gått dit ????
Hur hittar man dit? Jag skulle kunna tänka mig att göra det för skojs skull. Har gjort nipt och fått reda på könet där så kan ju berätta om det blev samma svar i så fall. Hur mycket kostade det?
Man får inte veta vid RUL i Örebro eller?
Det kostar 250 kr . Nr dit är 019 24 66 70 om du får för dig att gå dit :) jag bor i Karlstad och på rul låg bebisens fötter i vägen så gick inte att se. Tror nämligen att Örebro är närmast för oss att åka till verkar inte som vi har nån privat klinik här :/
Oj hur kan det vara så billigt! :O Jag ska absolut ringa dit men måste vänta en vecka på mitt nya jobbschema. Jag hörde något rykte om att en klinik i Örebro som gjorde könsul har blivit nedlagd nyligen, men det var inte den här då? När var du där? :)