• mossan55

    Hay Day Derbyt

    ??Efterlysning??

    Hej på er där ute. Jag söker personer som vill vara aktiva i mitt Derby. Har plockat väck en del, de bara uppehåller plats och drar aldrig in några poäng. Vi är bara 2 som är aktiva.

    Finns någon som vill vara med och hjälpa till?

    Min gård heter Traneboda gård och derbyt heter Edema City. Skulle vara roligt om vi var fler som kämpade tillsammans.//Ingrid

  • Svar på tråden Hay Day Derbyt
  • Annica71

    Jag har en gård där vi är många aktiva i derbyn. Välkommen till TifMels gård


    Annica med Tiffany 2005-07-10 och Melanie 2007-04-10
  • Annica71

    Tror du klickar på kvarterhuset och sen på förstoringsglaset och skriver in TifMel och klicka på sök


    Annica med Tiffany 2005-07-10 och Melanie 2007-04-10
  • Fröken Apelsin

    Du är välkommen till mitt kvarter också, vi är i Mästarligan just nu men pendlar mellan den och Expertligan.

    Kvarteret heter Pepparkakshuset, det är tre i arter på Hay Day som heter så, vi är kvarteret med katten och tio medlemmar.

  • Annica71

    Alla som vill är välkomna till mitt kvarter TifMels kvarter.


    Vi har kämpat på nu ett tag, rensat bort "surdegar" som inte vill kämpa osv, Vi krigar för pallplats i Mästarligan och är nu 23 aktiva medlemmar.

    VÄLKOMNA!


    Annica med Tiffany 2005-07-10 och Melanie 2007-04-10
  • Jarsestintan

    Hej vi är 3 st i våran mäster liga, men bara 2 som spelar i derbyt. Vi vill åt guldet varje vecka och ger järnet, men vi har väldigt roligt. Vi har ju vissa lagar och det bör man ju ha om man ska komma nån vart i derbyt. Spännande överraskningar brukar våran ledare fixa varje gång vi är klar med våra uppdrag. Vi brukar oftast vara klara med 320 uppdrag ( kör bara det) på onsdagarna. Är ni intresserad är ni välkommen in ;) vi heter TEAMPLAYERS tagg: #9PU2PG0P

  • Carolina747

    Startade just ett kvarter - Active Derbypeepz.


    Svenska/engelska, om jag får nog med svensktalande så blir det prio ett. Kommer köra stenhårt på derby och att hjälpa varandra.


    Tagg: #8GCPLPVJ

  • tjejenEmma

    DERBY!!

    Hej!

    Vi är ett gäng som spelar aktivt i derbyt, vi har nyligen gjort ett nytt kvarter och är 14 stycken hittils!

    Vi vill gärna att fler som är aktiva ska spela med oss!

    Gruppen heter Sverige Derby & loggan är en röd sköld med blåa spadar i.

    Regler är att man ska göra 300+ poängs uppdrag & minst 5 uppdrag per derby!

    Vi är även väldigt duktiga på att dela med oss av varandras föremål, antingen genom att sälja eller byta!

    Så låter det lockande?! Häng på!

Svar på tråden Hay Day Derbyt