Fobi för en del kött
När jag va liten så ville jag knappt äta ngt kött.
jag kommer ihåg att det serverades många olika, Oxfile, fläskotletterm snitzel, och... *ryser inombords* LÖVBIFF
jag ville inte äta dessa av någon anledning och mina föräldrar tvingade mig att sitta vid matbordet och äta upp dem, Jag kunde sitta från kl 4 till 9 på kvällen och till slut fick jag gå från matbordet och jag fick gå o lägga mig hungrig för om jag inte åt upp middagen så blev det ingen macka eller mjölk innan jag skulle sova.
jag började bli undernärd då jag va väldigt liten, enda som jag inte gillade var allt kött. Och min plastpappa kunde tvångsmata mig med gaffeln, jag minns fortfarande att gaffeln gnisslade hårt mot tänderna för jag bet ihop och det gjorde ont.Ibland blödde jag också.
Jag tuggade ofta köttet och *låtsades att gå på toa o spottade ut det*
de upptäckte det ganska fort och jag blev tvingad att äta ännu mer kött då..
Jag kommer ihåg de där äckliga fettslamsorna som man kunde tugga på en evighet och liknande och ibland gick jag och spydde för jag kände mig så äcklad.
Idag har jag extrem fobi för rått kött, Blodigt och fettslamsor, och lövbiff vill jag inte ens titta på!
Min pappas sätt att uppfostra mig blev bara en katastrof....
idag äter jag bara : kyckling, köttfärs, bacon och fläskfilé ( måste blivit stekt väldigt länge så den är riktigt mör)
övrigt kött kan jag inte bita i.
Jag har varit på restaurang och det finns ofta annat kött än vad jag är van vid. Jag skäms då jag har fobi för geggiga konsistenser. Och jag äter bara tråkig husmankost* vet inte riktigt hur jag ska förklara det men jag vill kunna äta det mesta... men jag har länge funderat om jag ska börja äta mer veganskt, dock så gillar jag knappt något i form av grönsaker heller, vad ska jag göra åt denna Fobi? hur ska jag börja? :(