bf vintern 16/17 - Stockholmsmammor
Hej
Vore kul o skriva med andra Stockholmsmammor! Väntar vårt andra barn och har bf i början av dec.
Hej
Vore kul o skriva med andra Stockholmsmammor! Väntar vårt andra barn och har bf i början av dec.
Väntar första barnet som är beräknat att komma 1 januari.
Har mått oförskämt bra hittills, förutom att jag avskydde min sambo de första 10 veckorna... Men det har gått över nu! Haha
Börjat känna av lite foglossning tror jag, så det är skönt att det äntligen är dags för lite semester!
Svarat dig:) har du fått det?!
Hej igen!
Nu är FBgruppen fixad! PM mig ert namn och hur er profilbild ser ut så lägger jag till er som vän o sen i gruppen :)
Hej! Väntar andra barnet med BF 8 jan så nu i v 13+5. Är gärna med i FB grupp. Skickar PM.
Hej
Väntar andra barnet med bf 1/1-2017. Är gärna med i din grupp.
/Julia
Hej!
Jag går gärna också med i denna grupp! BF 12/1 2017 :)
Undrade hur din profilbild såg ut?! :)
Fanns flera med ditt namn!
Hej! Väntar mitt första barn feb 2017 och går gärna med i er FB grupp om jag får lov! (:
hej! fick både mobil och dator stulen men är fortfarande intresserad av att gå med i fb-gruppen. har pmat
Hej igen!
Nu är FBgruppen fixad! PM mig ert namn och hur er profilbild ser ut så lägger jag till er som vän o sen i gruppen :)
Hej. En gammal grupp ser jag men jag går väldigt gärna med i er grupp om det går bra?
Bor i Stockholm. V 11