• vhn

bf vintern 16/17 - Stockholmsmammor

Hej
    Vore kul o skriva med andra Stockholmsmammor! Väntar vårt andra barn och har bf i början av dec.

• Svar på tråden bf vintern 16/17 - Stockholmsmammor
  • Varginna

Väntar första barnet som är beräknat att komma 1 januari.

Har mått oförskämt bra hittills, förutom att jag avskydde min sambo de första 10 veckorna... Men det har gått över nu! Haha

Börjat känna av lite foglossning tror jag, så det är skönt att det äntligen är dags för lite semester!

• Hoppra
    vhn skrev 2016-07-08 16:00:38 följande:

Svarat dig:) har du fått det?!

Nej inte fått något svar?
  • vhn
    Hoppra skrev 2016-07-09 10:53:04 följande:
    Nej inte fått något svar?
    Undrade hur din profilbild såg ut?! :)
    Fanns flera med ditt namn!
  • vhn

Hej igen!
    Nu är FBgruppen fixad! PM mig ert namn och hur er profilbild ser ut så lägger jag till er som vän o sen i gruppen :)

• masken

Hej! Väntar andra barnet med BF 8 jan så nu i v 13+5. Är gärna med i FB grupp. Skickar PM.

• Jula

Hej
    Väntar andra barnet med bf 1/1-2017. Är gärna med i din grupp.
    /Julia

• Hoppra
    vhn skrev 2016-07-09 10:59:06 följande:

Undrade hur din profilbild såg ut?! :)

Fanns flera med ditt namn!

Jag PM dig!
  • Honeeeybabe

Hej! Väntar mitt första barn feb 2017 och går gärna med i er FB grupp om jag får lov! (:

• Bananasplit88

hej! fick både mobil och dator stulen men är fortfarande intresserad av att gå med i fb-gruppen. har pmat

vhn skrev 2016-07-09 12:51:42 följande:

Hej igen!

Nu är FBgruppen fixad! PM mig ert namn och hur er profilbild ser ut så lägger jag till er som vän o sen i gruppen :)

hej! fick både mobil och dator stulen men är fortfarande intresserad av att gå med i fb-gruppen. har pmat
  • Inelg

Hej. En gammal grupp ser jag men jag går väldigt gärna med i er grupp om det går bra?
    Bor i Stockholm. V 11

Svar på tråden bf vintern 16/17 - Stockholmsmammor