• Anonym (Ja eller nej?)

Syns besök hos ungdomsmottagning i jornaler?

Jag är en ung tjej och ska till ungdomsmottagningen inorgon för första gången eftersom ja hade sex med min kille och vi körde analt, så ja tror ja är gravid därför. Så ja måste kolla mig. Men ja e fett rädd för besöket om det syns i jornaler o sånt . Mamma o pappa kommer ju bli aslacka om de får veta nåt skumt.

Syns det i jornalen?

• Svar på tråden Syns besök hos ungdomsmottagning i jornaler?
  • Anonym (?)

Du är garanterat inte gravid om du haft anslsex enbart. Kanske dags att läsa på lite om hur barn blir till??!!

• Cilla93

Om ni körde analt är det väldigt liten risk att du blivit gravid. Varför tror du att dina föräldrar kommer be om att se din journal?

• Anonym (Ja eller nej?)
    Anonym (?) skrev 2016-05-22 18:26:38 följande:

Du är garanterat inte gravid om du haft anslsex enbart. Kanske dags att läsa på lite om hur barn blir till??!!

Det kan man visst bli, för tarmen suger in sperman. Analtarmen sitter vägg i vägg med fittan så när tarmen suger in sperman så kan det slinka in i fittan. Min kompis sa det
  • Anonym (Ja eller nej?)
    Cilla93 skrev 2016-05-22 18:27:47 följande:

Om ni körde analt är det väldigt liten risk att du blivit gravid. Varför tror du att dina föräldrar kommer be om att se din journal?

För jag vill inte de ska veta att jag jag har sex.
  • Anonym (F)
    Anonym (Ja eller nej?) skrev 2016-05-22 18:28:58 följande:

Det kan man visst bli, för tarmen suger in sperman. Analtarmen sitter vägg i vägg med fittan så när tarmen suger in sperman så kan det slinka in i fittan. Min kompis sa det

Din kompis vet ingenting uppenbarligen.

Däremot kan det ha kommit sperma vid slidan om det runnit ner ditåt (om ni gjorde doggy) och/eller ni gegga omkring där efter

Men även då är det extremt osannolikt att du blivit gravid

Hur länge sen var det ens?

Varför använder ni inte skydd?
  • Anonym (BrittaBerit)

Men snälla lilla flicka! Om du inte vet hur barn blir till är du inte mogen nog att ha sex!

• Cilla93
    Anonym (Ja eller nej?) skrev 2016-05-22 18:29:53 följande:

För jag vill inte de ska veta att jag jag har sex.

Ja fast det var inte det jag frågade. Varför tror du att dina föräldrar ens kommer be om att få se din journal? Det är ju inte så att journalen skickas till dina föräldrar.

Tror inte att ungdomsmottagningen skriver in ett sånt besök i journalen.

När hade ni sex? Hur gammal är du?
  • Cilla93

Är din mens sen eller? För om ni bara haft analsex är det extremt liten chans att du blivit gravid så det är inget du behöver oroa dig över, om din mens inte är mycket sen.

Svar på tråden Syns besök hos ungdomsmottagning i jornaler?