• Aslans matte

BF tidigt 2017 i Södra Skåne

Någon mer som har lyckan att vara gravid med bf jan/feb 2017, och bor i södra Skåne? Vore kul att följas åt. Ev starta fb-sida och ev träffas.????

• Svar på tråden BF tidigt 2017 i Södra Skåne
  • November83

Hej! Sitter och väntar på om jag kan få joina eller inte. Bim om 8 dagar men kroppen spökar som fan! Fick mf i april, min första graviditet någonsin så allt är nytt. Förra gången hade jag knappt symptom men nu? Jisses.... vet äl var i måndags 30/5, i fredags upptäckte jag bruna flytningar som kommer å går fortfarande. Inte mycket men lite då å då sen i fredags. Haft mild mol/mensvärk sen i lördags, har rejält ont vid mens så detta är ingenting, bara lätt obehagligt. Det gör ont på sidorna, typ äggstockarna/höfterna. Haft super konstiga drömmar sen i torsdags som alla berört barn/gravid ämnet. Vissa tydligt och andra mer symboliskt.

Lite rädd det är en infektion då jag dumt nog googla haha för jag tycker att det jag upplever är för tidigt och därmed orolig det beror på något annat som inte är bra... Ska ringa gynekolog imorgon och fråga för är som sagt mest rädd för infektion i musen men en del hoppas att det verkligen är graviditet på gång! Bor i Malmö och går det vägen blir bf 20/2

Grattis till era plus!

• November83

Plussade idag!!!!!!! Knappt fattat det och mår som om jag ska bli sjuk när som helst å rejält med molvärk! Grattis till er andra :)

• Mammatilljesperochkevin06
    November83 skrev 2016-06-12 15:39:26 följande:

Plussade idag!!!!!!! Knappt fattat det och mår som om jag ska bli sjuk när som helst å rejält med molvärk! Grattis till er andra :)

Wihiii grattis till plusset:)
  • November83

Tack :) inte riktigt fattat än men hälsosamtal idag och tidigt ultraljud 6 juli <3

• sarakristinajohanna

Hej! Hoppar också in här. Väntar första barnet, bf 4 januari. Är 27 år och bor i Malmö. Hade varit roligt att följas åt med ngn i liknande situation. :)

Svar på tråden BF tidigt 2017 i Södra Skåne