• Miss Maria

Meddelande familjeliv (bild)

Är det bara jag som får snuskmeddelanden här? Dyker upp ett nytt i veckan typ...

• Svar på tråden Meddelande familjeliv (bild)
  • Aniiee

Nej, du är inte ensam om det.....

You are the creators and the curators of your own lives
  • driver28

Jag får aldrig sånt här. Och sällan någon annan stans heller. Gissar att det är enbart män här som skickar sånt?

• Smastor

Isåfall gillar han mig :D

• CarinaL26

Fick EXAKT samma fråga av samma person för kanske ett halvår drygt. Och det handlade om att kissa i gränder. Sjukt störande.

• Smastor
    CarinaL26 skrev 2016-05-28 22:58:28 följande:

Fick EXAKT samma fråga av samma person för kanske ett halvår drygt. Och det handlade om att kissa i gränder. Sjukt störande.

Så du svarade? :p kan avslöja att det handlar om samma fortfarande.. Rolig historia ju!
  • CarinaL26
    Smastor skrev 2016-05-28 23:01:25 följande:

Så du svarade? :p kan avslöja att det handlar om samma fortfarande.. Rolig historia ju!

Ja, jag svarade att jag ville veta vad det handlade om.
  • Claara

Har också fått ett liknande meddelande frän den personen, i vintras nångång.

• viseversa

Är det kissenisse? Kan inte se meddelandet från mobilen men ja jag har fått medlande. Han/hon frågade om jag kissade ute i gränder och annat med kiss att göra. Detta är en väldigt störd person.

• sharatec

Han har skickat till mig också. Var mer rakt på sak redan i första meddelandet, dock.

Svar på tråden Meddelande familjeliv (bild)