• Anonym (Frågvis?)

Vilka prylar (ej sexleksaker) har du onanerat med?

Som frågan lyder, vad i hemmet (eller utanför) har du använt för att onanera med?

Sexleksaker är exkluderade här.

Låt höra! :)

• Svar på tråden Vilka prylar (ej sexleksaker) har du onanerat med?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Carro) skrev 2016-06-02 21:12:22 följande:

Eltandborste, deo, gurka, falukorv...

FörvånadSkrattande
  • Celines Essence
    Anonym (Undrar) skrev 2016-06-08 06:33:40 följande:

Hur fick du in soffhörnet i fittan? Har du en hangar eller?

Jag gned mig mot det, så att klitoris blev stimulerad, samt områden omkring och själva hörnet pressade på mot mynningen. Det kändes så pass skönt att jag kom. Dock finns det annat som är skönare så jag har bara gjort det några få gånger, mest för att testa olika saker.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Tjej31)

Mortelstöt, mycket bra!

• Anonym (Man 34år)
    Gillar att bli sedd skrev 2016-06-08 13:13:19 följande:

Eltandborste ( min styvsons som är 18

Hade han den i munnen efter det?
  • Anonym (Man 34år)
    Gillar att bli sedd skrev 2016-06-08 14:03:00 följande:

Det antar jag

Blev du extra kåt av den tanken.
  • Pussan

Zucchini är faktiskt bättre än gurka, lite mjukare! Fast när man ibland vill ha något riktigt hårt kan jag tänka på att mortelstöten är bra. Blir lite tänd på det, måste prova.... Tror också (=vet) att min Lover skulle gilla om jag berättade att den varit insmord i dosan när jag mortlade innan middan.

• Mudshark
    Pussan skrev 2016-06-10 23:28:19 följande:

Zucchini är faktiskt bättre än gurka, lite mjukare! Fast när man ibland vill ha något riktigt hårt kan jag tänka på att mortelstöten är bra. Blir lite tänd på det, måste prova.... Tror också (=vet) att min Lover skulle gilla om jag berättade att den varit insmord i dosan när jag mortlade innan middan.

Och du skulle gilla om din Lover berättade att han ollat morteln innan han använde den för att förbereda middag till dig? Eller använt den som dildo på sig själv? :)
  • Pussan
    Mudshark skrev 2016-06-11 00:06:01 följande:
    Och du skulle gilla om din Lover berättade att han ollat morteln innan han använde den för att förbereda middag till dig? Eller använt den som dildo på sig själv? :)
    Inte som dildo i analen. Men jag vet att han gillar att jag har haft den i fittan.
  • Anonym (Bi kille)

Falukorv, ketchup flaskan, mobilen med vibrationer.

• Anonym (Kaj)

Testade att köra ner kuken mellan madrasserna i dubbelsängen. Det var inte så skönt.

• Anonym (GC)

Använder gärna en liten dildo i rumpan när jag runkar, älskar det.

• Pellep123

Hej. Fleshlight och analplugg. Har en plugg med fjärrstyrning, skönt när någon annan styr den.

• Anonym (Olika)

Ha ha...Har tryckt klittan mot handtaget på torktumlaren.

• Anonym (Bikille)

Morot. Handtaget på skruvmejslar. 

• Anonym (Man)
    Pussan skrev 2016-06-11 09:53:16 följande:
    Inte som dildo i analen. Men jag vet att han gillar att jag har haft den i fittan.
    I analen finns risker med e-coli bakterier och annat otrevligheter
Svar på tråden Vilka prylar (ej sexleksaker) har du onanerat med?