Tjejen har tappat all lust
Vårat förhållande har varit helt suveränt i 2 år nu... men min sambo har tappat precis ALL lust till sex, eller rättare sagt att mysa över huvudtaget... försöker jag hångla med henne (menar så typ myshångla som man gör för att visa att man älskar någon, eller hur man nu kan förklara... inte pervershångla iaf...) så drar hon sig alltid bort efter en typ 2-3 pussar, ibland bara sådär och ibland med en anledning, t.ex "jag ser inte tv:n"
Jag jobbar väldigt mycket och hon säger då att hon saknar mig, längtar efter mig, vill h mig hemma... men när jag väl kommer hem är det typ dött... alltså sitter vi i soffan reagerar hon inte ens på om jag sover, sitter i andra änden soffan... aa ni fattar. Går givetvis inte att ta upp detta med henne... får bara svar som "så är det ju inte" och åt det hållet. Eller så blir hon arg... givetvis är det alltid jag som blir skurken, säger till er som jag sagt till henne, "Jag skiter egentligen i sexet, det är inte det viktigaste... men hon slutar visa kärlek... tycker naturligtvis det här känns skit... tänk er själva att ni kommer hem efter ett par dagars jobb... ni ställer upp till 100, lagar mat, diskar, städar av... ja allt för att hon ska känna att jag bryr mig och jobbar så pass mycket för VÅR skull... Försöker myshångla lite och får "jag vill se tv:n" till svar... vad ska jag göra? Någon som upplevt liknande? Eller vafan... någon som bara vill slänga in en klapp på axeln? Känns som om hon inte är kär i mig längre... eller rättare sagt som om vi vore typ... 100 år gamla... hon beter sig som min mormor gjorde med sin man och dom hade varit gifta i 72 år...