• Anonym (Jobbigt)

Gårdagens ligg vägrar gå hem

Jag hade sex med en random kvinna igår. Det var efter en after work.

Så, vi gick hem till mig. Jag hade sex med henne och vi körde analt. Så jag tog enbär analt. När jag tog ut min penis så fixk jag syn på en makaron på min penis. Konstigt.

Hon ligger fortfarande kvar hemma hos mig och sover. Jag vill stt on ska hem! Jag börjar jobbet om 1 timme! Men hon ligger och sover. När mitt larm gick nu på morgon säger hon "gå du, jag stannar" o sen somnade hon om.

Hur får jag makaronslampan att ta sig hem? Hon vägrar ju!!

• Svar på tråden Gårdagens ligg vägrar gå hem
  • Litet My
    ostin69 skrev 2016-06-02 10:28:08 följande:
    Förlåt..men.. *gapskratt*
    ..den av er som är utan synd, skall kasta första stenen..
    Hahaha, fast glöm aldrig att det inte bar jag som gjorde det där :)
  • EnAnonumius
    Anonym (Jobbigt) skrev 2016-06-02 09:00:40 följande:
    Jag hade sex med en random kvinna igår. Det var efter en after work.

Så, vi gick hem till mig. Jag hade sex med henne och vi körde analt. Så jag tog enbär analt. När jag tog ut min penis så fixk jag syn på en makaron på min penis. Konstigt.

Hon ligger fortfarande kvar hemma hos mig och sover. Jag vill stt on ska hem! Jag börjar jobbet om 1 timme! Men hon ligger och sover. När mitt larm gick nu på morgon säger hon "gå du, jag stannar" o sen somnade hon om.

Hur får jag makaronslampan att ta sig hem? Hon vägrar ju!!
    Enbär brukar man i normala fall intaga oralt det är där det gör bäst effekt så det kan gå igenom matspjälkning systemet och av ge sina vitaminer de har.

Fast är det så illa med en makaronslampa? Det är ju bara överösa med pastasås som har lite snittad korv i så har du ju en fin lunch på jobbet sedan.

Så nej jag ser inte problemet.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Litet My
    EnAnonumius skrev 2016-06-02 12:56:56 följande:
    Enbär brukar man i normala fall intaga oralt det är där det gör bäst effekt så det kan gå igenom matspjälkning systemet och av ge sina vitaminer de har.

Fast är det så illa med en makaronslampa? Det är ju bara överösa med pastasås som har lite snittad korv i så har du ju en fin lunch på jobbet sedan.

Så nej jag ser inte problemet.

Enbär i stolpillerform? ;)
  • Anonym (Lena34)

Om du ställer fram på bordet kårv och makkaroner så fattar hon sääkert att du vill att hon ska gå hem.

• EnAnonumius
    Litet My skrev 2016-06-02 14:20:44 följande:
    Enbär i stolpillerform? ;)
    Oh en ny sort kommit ut..Tungan ute

• Kirenaj68
    Litet My skrev 2016-06-02 09:12:14 följande:

Koka upp lite makaroner, ställ utanför dörren och ropa "nu är det frukost". Sen låser du och springer till jobbet.

Snabbmakaroner, självklart. Sparar tidFlörtFlört
  • Alinal30
    BeautifulMoments skrev 2016-06-02 23:28:18 följande:

Hur gick de TS? Är hon kvar än?

Ja,för nu har han ändrat sig-han vägrar släppa ut mig från lägenheten!

Hjäääälp!!
  • SoulsWillRise
    Kirenaj68 skrev 2016-06-04 01:14:29 följande:

Snabbmakaroner, självklart. Sparar tid

Fullkorn är bättre, det kommer få sprätt på magen och enbären försvinner fortare än kvickt!
  • Kirenaj68
    SoulsWillRise skrev 2016-06-04 09:34:31 följande:
    Fullkorn är bättre, det kommer få sprätt på magen och enbären försvinner fortare än kvickt!
    Sant
Svar på tråden Gårdagens ligg vägrar gå hem