Driver någon med mig? Får ingen post!
Hej,
Jag har haft problem i ett par månader med att jag inte får någon post utöver reklam och tidningar. Några gånger så har jag vetat att jag skulle få hem brev som inte har dykt upp, och frågat grannar om de har fått det av misstag och frågat brevbäraren.
För en månad sedan så skulle jag få ett superviktigt brev som inte dök upp. Ringde företaget som sade att det var skickat till min adress, men att de kunde skicka det igen.
Idag var sista dagen som det skulle ha kommit, så jag åkte hem över lunchen för att tala med brevbäraren varför jag inte har fått det. Killen säger då till mig att han vet vilket brev jag talar om med att på min adress ligger det tydligen en "returanmälan" - INGEN POST FÅR DELAS UT TILL MIG!
Jag förstår först inte vad han pratar om, för jag ingen returanmälan liggande, och har aldrig ens hört talas om det, men nu ska han tydligen riva upp det.
Nu är min fråga ljuger brevbäraren? Finns det ens något sådant här? Jävlas någon med mig? Eller är det bara något fel i systemet? Finns det någon möjlighet att få reda på all post som har skickats tillbaka?
(Jag har förlorat viktiga bankpapper m.m. p.g.a. det här, och tycker det låter helt skjut att det kan ligga en returanmälan i mitt namn som jag inte har fått någon vetskap om!!)