• kvinna1986

spyr och rosslar

Hej alla med kräksbebisar.

Ni som har bebisar som spyr mycket, rosslar era någonting?
    Min flicka rosslar och rosslar och vi har sökt för detta massvis med gånger men ingen gör något eller ger oss några vettiga svar.

Hon spyr - rosslar
    Hon äter - sätter i halsen - hostar och rosslar.

Håller på att tappa förståndet.

Vi fick tipset stt prova mjölkfri ersättning av en läkare - althera - bebis spyr om möjligt ÄNNU mer.

• Svar på tråden spyr och rosslar
  • Februari16

Har nån kikat i halsen på henne? Rosslar hon annars också? T.ex. när hon ligger på rygg och sover? Hur gammal är hon?

Min pojke, som nu är 5 månader, hade en lätt laryngomalaci som nyfödd och rosslade jättemycket ffa efter att han hade ätit och när han sov.

• kvinna1986
    Februari16 skrev 2016-06-04 15:11:47 följande:

Har nån kikat i halsen på henne? Rosslar hon annars också? T.ex. när hon ligger på rygg och sover? Hur gammal är hon?

Min pojke, som nu är 5 månader, hade en lätt laryngomalaci som nyfödd och rosslade jättemycket ffa efter att han hade ätit och när han sov.

Nej dom har egentligen inte gjort någonting. Skickat hem oss gång på gång med förklaringen att "hon är förkyld"....

Nu har vi dock åkt till ett annat sjukhus nu på em och blev inlagda direkt.
  • Februari16
    kvinna1986 skrev 2016-06-04 21:29:36 följande:

Nej dom har egentligen inte gjort någonting. Skickat hem oss gång på gång med förklaringen att "hon är förkyld"....

Nu har vi dock åkt till ett annat sjukhus nu på em och blev inlagda direkt.

Vad bra, då tar dom er på allvar! Lyck till och berätta gärna hur det går för er!
Svar på tråden spyr och rosslar