• kiwi89

gravid? 4 dagar kvar till mens.

Hej jag behöver hjälp jag och killen vill ha barn och jag sluta äta mina minipiller för nästan 2 månader nu. Jag fick min mens den 13/5-16 och troligtvis hade jag äl den 27/5-16. Men vi hade inte sex den dagen utan dom 3 förstå dagarna som kåta kaniner och dagarna efter äl. Och nu de senaste dagarna har jag haft ont i magen som träningsvärk. Jag vill verkligen va gravid och är rädd att jag gör allt för att inbilla mig att vi ska få barn. Ska ha min mens den 10/5-16 alltså på fredag.

Symtom jag har:

*Träningsvärk/ mensvärk i nederdelen av magen under nageln ner till äggstockarna.

*ont i slutet på ryggen.

*ont ut mot låren(inte hela låren bara början)

*känner uppsvälld och tjock.

*haft ont i huvudet efter äl som migrän just i början efter äl.

*känslig ibland mot lukter och blir då illamående

*jag tycker jag hat fått synliga ådror på bröstet men har inge ont i dom.

Killen tyckte igår att brösten blivit större men de kan ju också vara för att han också vill att vi ska få barn.

Är det någon här som haft samma symtom som jag beskriver? Eller inbillar jag bara mig?! Vi vill ju verkligen att de ska ta sig denna gången. :-/

hjälp
  • Svar på tråden gravid? 4 dagar kvar till mens.
  • Anonym (Hcg)

Har du så mkt symtom och de är en graviditet borde du kunna testa dig.

• kiwi89

Jag är feg för att testa mig. De är ju 4 dagar kvar tills jag ska ha mens, fråga killen igår kväll om jag skulle testa mig men han tycker jag ska vänta tills efter fredag om mensen inte kommer på helgen. Är rädd för jag inbillar allt och blir besviken när jag får ett negativt sträck :-/

• kiwi89

De är väll klart att ni inte kan veta om jag är de. Och vi vill inte ta test än då de är några dagar kvar till mens. Jag undrar som de också ssom de står om de finns fler somhaft samma symtom som mig och vårt gravida eller inte varit de. !

• Anonym (Hcg)

Sällan man har så mycket symtom så tidigt gå hcg:et inte hunnit bli särskilt högt.

• Sheila123

Fyra dagar innan BIM är det fullt möjligt! Alltid mått dåligt och känt att jag är gravid innan BIM. Just luktkänslig och ont i magen, trötthet är typiskt. Illamåendet han kommit strax efter BIM.

Svar på tråden gravid? 4 dagar kvar till mens.