sportpappa skrev 2016-06-12 17:55:18 följande:
Citat 1
Skorpion76 skrev 2016-06-12 13:46:32 följande:Jag saknar verkligen dessa diskussionsforum och därför är det viktigt att arbeta extra hårt med dem som trots allt finns kvar. Det här är ett trevligt forum med en trevlig stämning.
Citat 2Citat 3.
Det går bra att plocka citat från fler andra postare. Tryck på citatknappen på varje inlägg du vill citera så staplas de på varandra som här.
Om du vill plocka citat från en annan sida i en tråd eller från en helt annan tråd så får man trixa lite, men det går det också. Öppna sidan i en ny tabb i din webbläsare. Gör en radbrytning i rutan för ditt inlägg och tryck sedan på citatknappen och sen kopierar du texten och klistrar in den där du vill ha den.
Du e bra på att reda ut tekniken. Alltid kunniga svar. Tack!
Ett problem med FL e att tekniken strular en del. Bla. laddas sidan jag vill läsa ofta om femti elva gånger och det kan bli extra irriterande om jag försöker posta ett inlägg i tråden.
Därför använder jag numera oftast FL-appen men går där ist miste om en del bra funktioner som tex. just möjligheten kunna citera och svara flera användare i samma inlägg. I stället blir det en lång rad inlägg vilket inte blir lika snyggt och gör tråden mer oöversiktig. :/
En annan konstig sak i appen e att pm jag skickar inte når den dom ska till utan bara försvinner. *Poff* liksom.
Men bortsett från sånt här strul trivs jag bra på FL.