• M-E

Gissa kön, nubb-teori? Tjej eller kille

Hej!

Startar den här tråden mest för skojs skull.. Är gravid i v17voch är SÅ nyfiken på kön! Har helt snöat in och kollar olika nubb-teorier etc.. Mest för det är kul att gissa :) kommer inte kunna göra rul förrän i v20, så det är ändå lite tid kvar..

Kanske är det någon/några som är bra på att gissa kön? Har bilder från ul v12.. Tyvärr är bilderna inte superskarpa då de är printade från en video vi spelade in, men tror nog man kan urskilja en liten nubbe iallafall.. :)

Alla är välkomna att gissa såklart berätta gärna vad du själv har för erfarenhet av nubbar, huvudform och kön etc :)

• Svar på tråden Gissa kön, nubb-teori? Tjej eller kille
  • M-E

Verkar ha lite problem med uppladdning av bilder, ska fixa detta.. Svårt att gissa nubbe utan någon att titta på ;)

• Gabriella89

Jag skulle gissa på flicka då nubben lutar nedåt. Jag skapade en tråd på ingender". Alla har gissat flicka på min. Där finns även galleri och otroligt många blir rätt då man senare bekräftar könet på bebisen ??

• M-E
    Gabriella89 skrev 2016-06-16 15:18:36 följande:

Jag skulle gissa på flicka då nubben lutar nedåt. Jag skapade en tråd på ingender". Alla har gissat flicka på min. Där finns även galleri och otroligt många blir rätt då man senare bekräftar könet på bebisen ??

Tack för svar! Okej, vad kul.. Ingender har jag aldrig hört talas om, berätta gärna mer? :) har du fått bekräftat att du väntar flicka? När har du bf? :)
  • Gabriella89

Ingender är ett forum som liknar familjeliv men handlar mest om ultraljudsbilder. Där står också hur nubbteorin funkar. Nej det har jag inte fått bekräftat. Jag har bf 29 november o är i vecka 17, väntar barn nummer fyra. Har tvillingpojkar på 7 och en kille på 3.

• M-E
    Gabriella89 skrev 2016-06-17 19:30:39 följande:

Ingender är ett forum som liknar familjeliv men handlar mest om ultraljudsbilder. Där står också hur nubbteorin funkar. Nej det har jag inte fått bekräftat. Jag har bf 29 november o är i vecka 17, väntar barn nummer fyra. Har tvillingpojkar på 7 och en kille på 3.

Hittade det! Tack för tips! Så himla kul att bara spekulera lite i vad det skulle kunna vara, är SÅ nyfiken! Åh så mysigt, full rulle hemma då kan jag tänka mig :) vad kul, då ligger vi jättenära varandra.. Har bf 2dec!
  • Anonym6543476434

Glömde bilden :)

• Aikido
    Anonym6543476434 skrev 2016-09-09 23:15:24 följande:
    Glömde bilden :)
    Ser ut som ett spöke.
  • Anonym7655898948948

Ingen som kan svara på ovanstående ul-bild? Snälla :)

Svar på tråden Gissa kön, nubb-teori? Tjej eller kille