Snurre skrev 2016-07-29 11:04:45 följande:
Som ts är jag också jätte orolig och längst ner på prioriteringslistan! Jag är i v8(7+3) för en vecka sedan fick jag bruna flytningar som pågick fram till igår. Jag ringde mvc, de ville inte ta in mig för vul, jag har ett inskrivningsmöte där först 11 augusti, avvakta tills dess säger dom. Problemet är att igår fick jag ont i magen samt började blöda färskt blod, inte mycket men en del. Det är emellanåt små små slemklumpar. Ringde gyn på två olika sjukhus men de vill inte heller ta in mig, säger bara att jag ska ha is i magen och är det ett missfall så finns det inget att göra. Det är jag helt med på!!! Men ovissheten..usch jag är bara så ledsen! Jag vill veta!!!! Har letat efter privatgyn i Skåne/Blekinge, kanske ska fortsätta med det? Typiskt att det redan är fredag och alla lär väl ha stängt i helgen.. För övrigt har jag inga direkta gravsymptom heller, känningar i brösten och de är ådriga som sjutton, brukar aldrig va det annars. Och så kissar jag stup i kvarten...det är allt. Vad har ni varit med om och hur gick ert missfall till?
Vad tråkigt att höra, nej sjukvården gör inte så mycket åt ens oro. Säger bara att man ska avvakta. Jag fick bruna flytningar i vecka 6+0 som varade i fem dagar. Blev jätteorolig. Men i vecka 8+3 såg vi en liten bebis med tickande hjärta. Vi betalade 900 för att få titta på bebisen i fem minuter. Men oj så värt. Nu ser vi fram emot kub om två veckor. Är såklart fortfarande orolig att någonting ska ha hänt sedan dess. Var också orolig för att jag knappt hade några symptom, men alla är olika :) håller tummarna för att allt går bra för dig.