Snälla hjälp 3 barn med 3 kvinnor
Det är så att jag har gjort bort mig och jag har barn med 3 kvinnor fast jag är inte redo för barn och ekonomin är inte på topp
Första kvinnan träffade jag i Mellanöstern vi va tillsammans i 1år hon bliv gravid vid första samlaget vi bodde i Sverige tillsammans innan hon fick någ av mig och lämnade mig då va hon gravid 7månad och flyttade utomlands har träffat min dotter 3 gånger under 4 Åren sen har jag tappat lusten och lagt henne bakom mig .
Andra kvinnan träffade jag i Ukraina vi hade kul i hopp och bjöd henne till Sverige vi bodde tillsammans i några månader då bliv hon gravid hon med vi åkte till Ukraina och bodde där tillsammans under hela gravedtitet vi fick en dotter men efter sjukhus prover .så fick jag reda på att hon hade herpes jag hålde mig och ljög att allt va oki för att slippa all tjat och jag kunde åka till Sverige utan bråk och kärleken försvann och känslorna till barnet va helt tomt
3 kvinnan va jag tillsammans med här i Sverige vi har en dotter tillsammans men hon fick ensam vårdnad och jag har ingen kontakt med barnet sen första dagen barnet föddes
Nu så har jag börjat bli trakasserad av kvinna nr 2 om att hon ska komma till Sverige och dra mig inför rätta . Själv så kan jag inte vara ihop med en kvinna som har herpes hon ljög för mig . Och jag vill inte vara pappan till barnet men jag blir inte av med kvinnorna är rädd att dom ska komma till Sverige och förstöra mitt liv här vad ska jag göra . Har planer på att flytta ifrån Sverige och börja ett nytt liv . Vill verkligen bidra med pengar men så som det ser ut så klarar jag mig knappt på det jag får