• elisabet75

Tidigt Vul

Hej!

Hur tidigt kan man se hjärtat när man gör ett vul??

Hoppas man kan se något och att min lille/lilla mask är kvar. :) Ska till min gyn imorgon.

• Svar på tråden Tidigt Vul
  • Mammatilljesperochkevin06
    elisabet75 skrev 2016-06-21 09:18:02 följande:

Jag är i vecka 6 nu.

Då kanske man inte kan se något. :(

Kan bero på ultraljuds maskinen med jag vet faktiskt inte :) men du kan alltid fråga dom
  • Nykär15

På mitt första barn såg de bara hinnsäck i v 6, först i v 7+3 såg vi ett litet foster med tickande hjärta. Andra barnet kollade vi inte på förrän v 10.

Så denna gången har jag inte velat göra VUL för tidigt, det skrämde mig mer än det gjorde nytta...hemsk väntan innan man såg det var som det skulle, 

Så igår var jag på mitt första i v 7+5 och allt såg jättebra ut, såg en liten böna med tickande hjärta Hjärta

• Sandrisen92

Gjorde VUL igår. Blev tillbaka flyttat 1 vecka. 7+5 och såg ett litet hjärta som tickade:)

• Rädd och orolig

Som ovan nämnt, samma här. Vid v6 syntes inget men runt 8 såg de mina två så bebisars tickande hjärtan. Men det höll inte länge tills jag förlorade ena ... :( v17 nu

• BeautifulMoments

V.5+3 såg dem endast en hinnsäck

V 7+2 såg vi två kidneybönor med tickande hjärtan (tvillingar)

V 9+? Såg man huvud, armar och ben

V 12+ ? Fick jag se dem i 3D såg verkligen ut som små mini bebisar då. Dem gäspa till och med

My life, My choice!
  • elisabet75

Är så glad.

Idag va jag på vul hos min gyn. Jag är i vecka 6 och han kunde se att de va något som tickande eller pulserade. Han jämförde med min puls och dessa två stämde inte alls ihop, så de va inte min puls han såg. :)

Svar på tråden Tidigt Vul