Fel att bara vilja ha sex?
Jag är 22 år och har ett barn på två år. Jag kom "nyss" ur mitt förhållande med barnets pappa och jag känner att jag ej vill ha nåt seriöst. När jag sa till några av mina kompisar att jag nog bara vill ha nåt ligg ibland så sa dom att det låter ju lite slampigt av mig och en bra mamma ligger inte runt.
Varför ska mammor inte få ha lite kul ibland? Jag är ingen sån som är ute o festar o drar hem snubbar. Jag har barnet hela tiden, alltid. Är det så fel att vilja ha ett ligg då och då? Nån kväll ibland?
Jag snapchattar med en kille jag känner o kanske skickar en bild på lite urringning. Är det så fel? Varför ska jag kallas slampig och dålig mamma för det?
Jag fick sjukt stora tuttar efter graviditeten och de är kvar. Fick från kupa C till F. F är stort. Så fort man ser lite av dom, lite urringning så får jag kritik. Jag kan inte hjälpa att jag har stora tuttar. Ska jag gå i heltäckande tröjor bara för att jag har stora bröst och för att jag är morsa?
Eller vad tycker ni?
Beyonce som är morsa får gå på röda mattan med en klänning som inte lämnar mycket till fantasin och då är hon Modig och cool morsa. Lägger jag upp en bild på lite hud då är jag världens sämsta morsa.
Behövde skriva av mig lite.
Alla är inte sånna. Har kompisar som håller med mig och som tycker jag får göra vad jag vill (typ).
Varför ska allt va så strikt o tråkigt när man blivit förälder?