• Nervös19gravid

Detta måste vara ett missfall? Bild

Fick veta att jag va gravid förra tisdagen, på torsdagen fick jag bruna flytningar som jag haft varje dag tills i söndags, har tagit ett test varje dag sen i onsdags och strecken blir bara mer otydliga och idag va det nästan negativt.. Detta är mitt andra missfall inom loppet av två månader.. Vad är det som är fel på mig.. Känner mig som en värdelös människa.. Vill bara gå under jorden.. Och sen säger dom att jag minst lär få ett till missfall innan man får en utredning.. Hur orkar man ens med sånt här?

• Svar på tråden Detta måste vara ett missfall? Bild
  • syntharen

Har inte några lugnande ord tyvärr. Det ser ju inte jättebra ut även du inte ska ge upp hoppet. Kanske var kisset mer utspätt på det sista testet.

Men om du får missfall betyder det inte att du får missfall nästa gång. Du blir gravid och ganska lätt också. Ingen tröst förståss om det bara blir missfall. Men det kan gå nästa gång. Jag har haft 4 missfall/uteblivna missfall på 4 år (har en son på 6 år), gjort ivf, blivit utredd för missfallen och sedan blev jag gravid igen i januari i år och den ville stanna kvar, nu är jag i v 29. Så ge inte upp, på nåt sätt kommer det gå! Lycka till!

Svar på tråden Detta måste vara ett missfall? Bild