• micjos

Gravid :)

Plussade i måndags efter att haft 2 missfall efter varann, det senaste var ett MA i mars. Så är superglad, liksom min man, men vi är jätterädda och oroliga för missfall igen även om vi läst att det är liten risk. Med mina två

Missfall mådde jag jätteilla och hade väldig mensvärk från plus dagen och denna gången lite små ont i magen till och från och nån liiiten känning av illamående ibland, precis som när jag väntade mina andra barn så det känns som att det kanske kommer gå vägen :) men tänker göra nipt och se till att få fler ul för att se så allt är ok, om inte mvc går med på det får det bli privat. Sist hag var gravid o ringde o sa att jag hade en missfall innan o ville ha ett ul så var de inte så förstående o hafsade genom ul och vi hann knappt se nått o fick inte reda på hur långt gången jag var fast det var därför vi var där. Tyvärr slutade det också i ett missfall, fostret dig o v.7+4 och jag trodde mig då vara i v.17. Så var en hemsk tid med blooood och ambulansfärd osv. Så är rädd ja! :/

• Svar på tråden Gravid :)
  • Rädd och orolig

VAD KUUUL!! Fick också missfall fast i jan/februari. Trodde också att jag var i 17 då men var runt 6/7.

Är i v17 nu och allt har gått bra hittills.

Grattis!!!

• micjos

Vad kul, att du kommit så långt nu alltså ;) det är verkligen jobbigt att inte veta, egentligen i 9 mån även om oron dämpas lite vart efter tiden går.

Svar på tråden Gravid :)