• citr0nen

Har ni haft nidblödning när ni varit gravida? När hade ni den då?

Se rubrik :)

Jag är i äl+10, bim-4, och fått en lite blödning.. Undrar om det är mensen som är på G eller om det kan vara en nidblödning.. Har haft molande mensvärk i en vecka nu och väldigt ömma bröst. Det var när de ömmande brösten dök upp som jag började googla på vad det kunde vara (då vi inte aktivt försöker få barn då jag studerar) och hamnade här :)

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Har ni haft nidblödning när ni varit gravida? När hade ni den då?
  • citr0nen

Men skulle jag vara gravid skulle det självklart vara supervälkommet!! :)

• RapidAngel
    citr0nen skrev 2016-06-22 21:31:38 följande:

Se rubrik :)

Jag är i äl+10, bim-4, och fått en lite blödning.. Undrar om det är mensen som är på G eller om det kan vara en nidblödning.. Har haft molande mensvärk i en vecka nu och väldigt ömma bröst. Det var när de ömmande brösten dök upp som jag började googla på vad det kunde vara (då vi inte aktivt försöker få barn då jag studerar) och hamnade här :)

Tacksam för svar :)

Hej! Var det färskt blod typ ljusrött eller var det gammalt blod typ brunt? Hur länge höll det på?
  • citr0nen
    RapidAngel skrev 2016-06-22 22:31:06 följande:

Hej! Var det färskt blod typ ljusrött eller var det gammalt blod typ brunt? Hur länge höll det på?

Ljusrosa och bara på pappret när jag går på toaletten :) hände en gång igår pch en gång idag.
Svar på tråden Har ni haft nidblödning när ni varit gravida? När hade ni den då?