• kesapesa

London hotell

Skulle behöva lite tips på var man bor någorlunda inte för dyrt i London, men ska väl inte ligga i nått otrevligt område, typ som Rinkeby, Gottsunda, osv.

Ska på en utställning i Excel hette stället men hotell där kostar kring 3-5000 kr per natt.

Landar på Heathrow förmodligen. Så utgår väl från Victoria station.

Det jag söker är just områden att undvika om ni förstår.

• Svar på tråden London hotell
  • Lena

Runt Paddington finns det en hel del billiga men okej hotell.

• Harmagedon

Bayswater är ett mecka för mellanklasshotell. Lugnt område med bra kommunikationer.

• kesapesa

Ah, paddington känner jag igen. Jqg ska kika där omkring. Ni vet inga på östsidan om centrum annars?

Var 1 timmes resväg till utställningen men kanske är normalt i London.

• Lena

En timmes resväg på vilket sätt? 1h tunnelbana är ganska mycket men under 30min tunnelbana är nära.

• annzah

Ja, det finns massor på östsidan. Testa t.ex Holiday Inn Limehouse. Tio minuters bilväg till ExCel eller knappa halvtimmen på DLR. 

Titta här: www.booking.com/landmark/gb/excel-exhibition-centre.sv.html&gclid=CjwKEAjwka67BRCk6a7_h_7Pui8SJABcMkWRwxNvQJr2_Oe1u-r2RSausoc_XlLv8oONMvZ4AnUFpRoCQDTw_wcB 

Det ligger ett ibis 200 meter från ExCel, nu vet jag inte vilka datum du ska dit men det verkar som om de har väldigt bra priser i vanliga fall. 

Svar på tråden London hotell