• Blomman84

Träffas bara med barnen

Hej.

Jag är skild sedan mer än 1år. Har ett barn. Träffat en kille som också är separerad med ett barn. Har inte haft så stort umgänge tidigare pga mitt förra förhållande. Så detta är nytt för mig. Jag är van vid att barnen leker med varandra och då som förälder planerar man in playdates. Man lämnar och hämtar sitt barn på bestämd tid. Men när våra barn ska leka, träffas alltid vi föräldrar också. Detta verkar vara en självklarhet för honom. Jag trivs bra i hans sällskap och känner en attraktion. Men om vi träffas är det bara jag som hör av mig. Han tackar aldrig nej. Hur ska man tolka detta? Mina vänner tror han är intresserad. Men det lilla intresse han visat är bara att han frågat mig om jag känner en kille som han via FB sett att jag varit på samma fest med. Han var först tvekande och sen frågade han rakt ut. När han förstod att jag inte kände den andra killen. Blev han lugn och glad igen. 
    Vet knappt själv vad jag undrar över. Tycker nog vår relation är knepig. Finns det någon som går igenom eller varit med nått liknande?

• Svar på tråden Träffas bara med barnen
  • Fjäril kär

Han är intresserad men vet inte vart han har dig eftersom du själv tydligen inte tar några andra initiativ än bara lekträffar.

Föreslå en träff utan barn och se vad som händer. Eller bara var lite mer öppen om dina tankar om honom.

Svar på tråden Träffas bara med barnen