• Anonym (Kille21)

Trekant - Hur lyckas man?

Tjo! Jag och min flickvän har varit nu tillsammans i över 3 år. Idén kom faktiskt från hennes sida, att ha en trekant med en till tjej. Jag älskar idén, och skulle så jävla gärna vilja ha det med någon av hennes kompisar, själva idén tänder jag bara på. Jag har frågat henne om hon skulle kunna tänka sig någon bekant, och hon har svarat nej, så antar att det är ute ur frågan.

Men, hur lyckas man hitta någon som vill va delaktig i en trekant? Jag tycker själv att hitta någon på sociala medier/forum osv skulle kännas uppgjort och kanske skulle kännas lite pinsamt i början.

Hur gjorde ni? Blev det ett hemsläp från krogen? Eller var det bara slump? behöver lite tips! :) Tack på förhand! 

• Svar på tråden Trekant - Hur lyckas man?
  • Anonym (Kille21)

Denna tråd kanske skulle legat under "sex och sånt" istället. Admin får gärna flytta! 

• Anonym (S)

ALDRIG en bekant, det är som uppgjort för att misslyckas och att det blir krångel, bra att din tjej sa nej.

Jag skulle letat på internet, har ni möjlighet så kanske i en annan stad (behöver inte vara långt bort), tex Sthlm/ Gbg om ni bor där så kan ni passa på att ta en helhelg dr och bara umgås.

Ni kan då träffa den andra tjejen, umgås och kanske dricka någon drink och sen kan det komma mer naturligt att ni går vidare från det.

Testa BC.

• Anonym (Hoj-Swing)
    Anonym (S) skrev 2016-06-26 08:30:44 följande:

ALDRIG en bekant, det är som uppgjort för att misslyckas och att det blir krångel, bra att din tjej sa nej.

Jag skulle letat på internet, har ni möjlighet så kanske i en annan stad (behöver inte vara långt bort), tex Sthlm/ Gbg om ni bor där så kan ni passa på att ta en helhelg dr och bara umgås.

Ni kan då träffa den andra tjejen, umgås och kanske dricka någon drink och sen kan det komma mer naturligt att ni går vidare från det.

Testa BC.

Håller helt med. Regel nummer 1 är att aldrig blanda in vänner och bekanta. På tok för stor risk att det blir ett trist treangeldrama av det hela. Regel nummer 2 är att tjejerna bör vara lite BS om det skall bli lyckat. Att tillfredställa två tjejer samtidigt som kille fungerar bra i fantasin och på film. Tyvärr är det inte helt enkelt att hitta en extra tjej till en trekant. Bra mycket enklare att hitta killar. Enklast är oftast att via BC eller liknande hitta ett par.
  • Fjäril kär

Jag var den tredje partnen vid två separata gånger.

Båda paren är mina vänner.

Jag var då singel och alltid varit öppen med att jag är bisexuell och villig att leka och testa lite. Det snappades upp och med ett par blev det helt enkelt stundens ingivelse. Var där hos dem på fest och jag åkte tåg och skulle hem dagen efter. Bäddade ner mig i deras säng först mest på skoj och prata och fnissa lite. Men det ena ledde till det andra..

Det andra paret frågade mig helt enkelt om jag ville ställa upp på trekant. Jag sa ja och efter en middag blev det dusch och sen lek.

Vi har kontakt än idag och umgås ännu. Inte blivit något mer än de gångerna.

Svar på tråden Trekant - Hur lyckas man?