• sigge1235

Tidiga symptom finns bara i fantasin?

Vad tror ni - kan man få symptom så pass tidigt att det är för tidigt att testa? En del säger ja men forskningen säger väl nej?

• Svar på tråden Tidiga symptom finns bara i fantasin?
  • Pimpinellan

Nja,olika säger jag då. Hade en kompis som med femte barnet absolut sa att hon visste redan efter en vecka, men det är extremt ovanligt i så fall.  Före embryot fäst vilket sker tidigast kvällen 5 dagar efter äl kan man i vart fall inte känna nånting. Finns inget hcg som kan utsöndras och ge symptom helt enkelt. V.4 har jag börjat bli trött och kissnödig, men mer rejäla symptom har dröjt till v.5 och ännu längre.

• DevilsDaughter

sigge: Jag tror att man kan det.. Har känt sug efter saker och då vart gravid, varit vid BIM då (ÄL+10).
    Tidigaste jag märkt av graviditet var ÄL+8 och fick då en hel del flytningar, är alltid helt torr mellan ÄL och mens, testade ÄL+8 och visst berodde flytningarna på graviditet!

Sista (nuvarande) graviditetem så kände jag av illamående ÄL+8,9 och 10 men testade negativt alla de dagarna. Testade senare på ÄL+10 positivt med ett testa tidigt-test.

Svar på tråden Tidiga symptom finns bara i fantasin?