• sotella

mens, graviditetet, flytningar = förvirrad själ.

Hej! Har läst olika trådar här på familjeliv av och på de senaste 3 åren. Nu äntligen skriver jag själv,

Nu är så kunniga och duktiga allihopa och nu får gärna svara på det ni kan.

Om mig: haft oskyddat regelbundet samlag i 6 år.

Har aldrig fått ett plus på Stickan. Varit på 2 gyn undersökningar och jag är frisk.

De senaste två månaderna har jag använt CB digital ägglossningstest med dubbelhormon indikator för att spåra min ägglossning.

Fick inget plus förra månaden och hoppas på ett plus nu i dagarna.

Jag är på dag 31 i min cykel idag. Idag har jag BIM.

De senaste dagarna har jag bara haft en känsla över att "ja, nu är jag gravid". Haft väldigt rikliga lotion flytningar, ömma bröst samt molvärk i magen.

Molvärken och önmandet i brösten kommer till och från.

Idag köpte jag ett CB digitalt graviditetstest ,

Men efter en orgasm (ursäkta) så gick jag på toaletten och upptäckte en blodblandad flytning. Denna har nu avtagit.

Så .. Vad tror ni? Kan jag vara gravid?

• Svar på tråden mens, graviditetet, flytningar = förvirrad själ.
  • sotella

Ingen som vill dela med sig om något? Aja, ska kissa på Stickan nu så får vi se. Är nervös och kan knappt hålla mig

• NovaElton

Håller tummarna för ett plus!!!!

• sotella

Det blev tyvärr inte gravid. Fortfarande ingen mens.

Jag ska erkänna att hag har blivit besatt av att testa och över analysera allting - antar att jag vill detta rent för mycket.

Det slutade med att jag blev ledsen och bröt upp hela testet.

Kommer lägga upp en bild på det här.

• sotella

Jag vet att man inte ska öppna dom, jag vet det. Men jag som vill veta hur allt fungerar kunde inte hålla mig.

Sträcken betyder ju något, det mäter endast HCG.

så.. Summan av kardemumman är :

1) Antingen så har jag så pass lite hcg att den digitala sensorn inte kan mäta av det då känsligheten är 25.

2) mitt urin var för utspätt (tog testet nu på kvällen)

3) det fångar upp något annat hormon där av sträcken.

Har min mens inte kommit i natt, springer jag ner o köper ett VANLIGT CB. Med sträck haha och tar det med morgonurinen.

• BeautifulMoments

Där är alltid 3 sträck när man bryter upp det digitala har jag läst. 2 på ena 1 på andra :/

My life, My choice!
  • sotella

Givetvis kom mensen i natt. Pojkvännen gjorde slut precis också. Allt är skit just nu

• NovaElton
    sotella skrev 2016-07-01 12:04:14 följande:

Givetvis kom mensen i natt. Pojkvännen gjorde slut precis också. Allt är skit just nu

Men så tråkigt :/

Han gjorde väl inte slut för att du inte var med barn hoppas jag?!
Svar på tråden mens, graviditetet, flytningar = förvirrad själ.