• Stolt Farsa

Vart handlar du mat/dagligvaror någonstans?

Vi kör en ny undersökning. Var ett tag sen. Säg gärna vart någonstans i landet ni bor. Här väljer ni självklart den dagligvarukedjan som ni eller er familj besöker mest.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vart handlar du mat/dagligvaror någonstans?
  • cuckelicuck

Förr handlade jag på ICA, men i och med att ICA nu har gått ut med att de vill propagera för cuckolding så har jag beslutat mig för att bojkotta bolaget för all framtid. Numera handlar jag på den lokala Netto-butiken istället, en affär som för övrigt bara har invandrare som anställda, så ni kan inte kalla mig för rasist eller främlingsfientlig. Netto ägs därtill av en dansk familj, så ni kan inte kalla mig för nationalist/nazist eller dylikt.

• Anonym (hon)

Veckohandlar på Ica Kvantum eller Ica maxi eftersom utbudet är störst och affärerna är bra organiserade och det är lätt att hitta. Ska jag fylla på under veckan går jag till netto eftersom det är närmast, och dom har det nödvändigaste till ett bra pris. :) Bor i skövde!

• Jill 79

Handlar mest på Willys. Helt sjukt hur mycket billigare det blir för oss än om vi handlar på Ica maxi. Det brukar bli en eller två handlingar i månaden och där I mellan blir det några besök på Ica supermakt som finns på orten.

• Liten ekorre
    cuckelicuck skrev 2016-07-05 13:50:49 följande:

Förr handlade jag på ICA, men i och med att ICA nu har gått ut med att de vill propagera för cuckolding så har jag beslutat mig för att bojkotta bolaget för all framtid. Numera handlar jag på den lokala Netto-butiken istället, en affär som för övrigt bara har invandrare som anställda, så ni kan inte kalla mig för rasist eller främlingsfientlig. Netto ägs därtill av en dansk familj, så ni kan inte kalla mig för nationalist/nazist eller dylikt.

Vad är cuckolding?
  • Mirja von Beau
    Stolt Farsa skrev 2016-07-04 09:47:22 följande:

Vi kör en ny undersökning. Var ett tag sen. Säg gärna vart någonstans i landet ni bor. Här väljer ni självklart den dagligvarukedjan som ni eller er familj besöker mest.

Vad är det för undersökning som får en "Stolt Farsa" att fråga var andra veckohandlar? Spännande. Svara gärna!!!
  • Anton Chigurh

Mest på Netto numera. 

Willys kommer som god tvåa.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Ingela 885

Bor i mellanstor stad i södra norrland och röstade på "Annat". Vi är inte ett dugg butikstrogna utan handlar utifrån vad butikerna här har att erbjuda som passar oss. Vi har tillgång till ICA, Coop, Willys och Lidl inom stan och Citygross ett par mil bort. Men mest besök får nog Willy's och Lidl.

• sextiotalist

Jag handlar i en lagom stor ICA-butik eller en lagom stor Willys, undviker COOP, för de är dyra och sedan har de ofta dessa jättebutiker som jag avskyr att handla i.
    Undviker också ICA Maxi och butiker som man måste gå igenom klädavdelningen och andra avdelningar innan man kommer till maten.

• K med lilla E
    Liten ekorre skrev 2016-07-06 14:23:06 följande:
    Vad är cuckolding?
    Undrar också?
  • sextiotalist
    sextiotalist skrev 2016-07-07 11:20:36 följande:

Jag handlar i en lagom stor ICA-butik eller en lagom stor Willys, undviker COOP, för de är dyra och sedan har de ofta dessa jättebutiker som jag avskyr att handla i.
    Undviker också ICA Maxi och butiker som man måste gå igenom klädavdelningen och andra avdelningar innan man kommer till maten.

Jag har dessutom 300 meter till ICA och Willys som är just av den storleken jag gillar, så det är perfekt.
  • Stolt Farsa
    Mirja von Beau skrev 2016-07-06 14:28:27 följande:
    Vad är det för undersökning som får en "Stolt Farsa" att fråga var andra veckohandlar? Spännande. Svara gärna!!!
    För att jag är intresserad av vilken butikskedja som går bäst
  • sextiotalist
    Stolt Farsa skrev 2016-07-07 14:16:37 följande:

För att jag är intresserad av vilken butikskedja som går bäst

Åh det finns mer korrekta uppgifter om man söker på deras årsresultat. Coop går dåligt. De läggs ju ner hela tide
Svar på tråden Vart handlar du mat/dagligvaror någonstans?