Vart handlar du mat/dagligvaror någonstans?
Vi kör en ny undersökning. Var ett tag sen. Säg gärna vart någonstans i landet ni bor. Här väljer ni självklart den dagligvarukedjan som ni eller er familj besöker mest.
Vi kör en ny undersökning. Var ett tag sen. Säg gärna vart någonstans i landet ni bor. Här väljer ni självklart den dagligvarukedjan som ni eller er familj besöker mest.
Förr handlade jag på ICA, men i och med att ICA nu har gått ut med att de vill propagera för cuckolding så har jag beslutat mig för att bojkotta bolaget för all framtid. Numera handlar jag på den lokala Netto-butiken istället, en affär som för övrigt bara har invandrare som anställda, så ni kan inte kalla mig för rasist eller främlingsfientlig. Netto ägs därtill av en dansk familj, så ni kan inte kalla mig för nationalist/nazist eller dylikt.
Veckohandlar på Ica Kvantum eller Ica maxi eftersom utbudet är störst och affärerna är bra organiserade och det är lätt att hitta. Ska jag fylla på under veckan går jag till netto eftersom det är närmast, och dom har det nödvändigaste till ett bra pris. :) Bor i skövde!
Handlar mest på Willys. Helt sjukt hur mycket billigare det blir för oss än om vi handlar på Ica maxi. Det brukar bli en eller två handlingar i månaden och där I mellan blir det några besök på Ica supermakt som finns på orten.
Det blir mest på ICA, men sedan Lidl/Netto/Coop beroende på vilka erbjudande de har i veckan. Är så gott som aldrig på Willys.
Bor i Skåne
Förr handlade jag på ICA, men i och med att ICA nu har gått ut med att de vill propagera för cuckolding så har jag beslutat mig för att bojkotta bolaget för all framtid. Numera handlar jag på den lokala Netto-butiken istället, en affär som för övrigt bara har invandrare som anställda, så ni kan inte kalla mig för rasist eller främlingsfientlig. Netto ägs därtill av en dansk familj, så ni kan inte kalla mig för nationalist/nazist eller dylikt.
Mest på Netto numera.
Willys kommer som god tvåa.
Bor i mellanstor stad i södra norrland och röstade på "Annat". Vi är inte ett dugg butikstrogna utan handlar utifrån vad butikerna här har att erbjuda som passar oss. Vi har tillgång till ICA, Coop, Willys och Lidl inom stan och Citygross ett par mil bort. Men mest besök får nog Willy's och Lidl.
Jag handlar i en lagom stor ICA-butik eller en lagom stor Willys, undviker COOP, för de är dyra och sedan har de ofta dessa jättebutiker som jag avskyr att handla i.
Undviker också ICA Maxi och butiker som man måste gå igenom klädavdelningen och andra avdelningar innan man kommer till maten.
Jag handlar i en lagom stor ICA-butik eller en lagom stor Willys, undviker COOP, för de är dyra och sedan har de ofta dessa jättebutiker som jag avskyr att handla i.
Undviker också ICA Maxi och butiker som man måste gå igenom klädavdelningen och andra avdelningar innan man kommer till maten.
För att jag är intresserad av vilken butikskedja som går bäst