• MCK

Bim 16 juli, någon mer kring detta datum?

Med spänning inväntar vi utebliven mens...hoppas hoppas! Några fler som har bim kring samma datum och vill följas åt vad gäller symtom, tankar och bara allmänt kunna prata av sig och få sympati på vägen?

• Svar på tråden Bim 16 juli, någon mer kring detta datum?
  • lillagumman85
    L 91 skrev 2016-07-20 09:37:17 följande:

BIM+3 eller +4. Hoppas testen kommer idag.

Hur går det för dig? Har du fått dina test?

Jag trodde att mina skulle komma igår med icke! Har de inte kommit idag får jag sticka till apoteket å köpa nått annat.

• L 91
    lillagumman85 skrev 2016-07-22 12:52:53 följande:

Hur går det för dig? Har du fått dina test?

Jag trodde att mina skulle komma igår med icke! Har de inte kommit idag får jag sticka till apoteket å köpa nått annat.

Idag kom de..! Beställde 13.15 i måndags. Sjukt dåligt. Ska testa imorgon.. BIM+5 eller +6 idag. Sjukt less på min kropp. Har dina kommit?
  • lillagumman85
    L 91 skrev 2016-07-22 15:27:16 följande:

Idag kom de..! Beställde 13.15 i måndags. Sjukt dåligt. Ska testa imorgon.. BIM+5 eller +6 idag. Sjukt less på min kropp. Har dina kommit?

Mina test kom idag med.

Kunde inte hålla mig å tog ett nu. Hade hållt mig i 3,5 timme. Men det blev helt blankt!
  • FrökenE1985

BIM +5 idag. Många symptom, men neg. på test. Blir galen. Sambon tror jag är gravid och för mig känns det himla annorlunda mot förut. Känns inte som att mensen kommer komma igång trotts allt. Håller tummarna så himla hårt nu!

• lillagumman85
    FrökenE1985 skrev 2016-07-22 17:18:45 följande:

BIM +5 idag. Många symptom, men neg. på test. Blir galen. Sambon tror jag är gravid och för mig känns det himla annorlunda mot förut. Känns inte som att mensen kommer komma igång trotts allt. Håller tummarna så himla hårt nu!

Vi får vänta ut dagarna! Håller tummarna!

Med mina två barn plusade jag sent.. först på bim+8 och bim+13 så jag känner mig hoppfull ändå.är på bim +3 nu.

Har ju haft molande värk i många dagar från och till nu utan att det kommer nån mens. Kommer bli besviken om det inte är nått som växer där inne.
  • FrökenE1985
    lillagumman85 skrev 2016-07-22 17:47:27 följande:

Vi får vänta ut dagarna! Håller tummarna!

Med mina två barn plusade jag sent.. först på bim+8 och bim+13 så jag känner mig hoppfull ändå.är på bim +3 nu.

Har ju haft molande värk i många dagar från och till nu utan att det kommer nån mens. Kommer bli besviken om det inte är nått som växer där inne.

Samma här. Drar och spänner på kvällarna. Brösten är brutalt ömma och illamående så fort det går för lång tid mellan måltiderna. Har alltid varit väldigt hormonkänslig, så märker nog av det innan det visar på test. Har massa test hemma så blir nog test på morgonurinen var och varannan dag nu. Hehe
  • L 91

Testen är inte tagna nu.. Men jag stör mej på att jag kan redigera fram ett plus. Syns väl troligtvis inte när jag lägger upp det här, men jag ser det väl i telefonen..!

• Grönablad
    L 91 skrev 2016-07-22 19:09:34 följande:

Testen är inte tagna nu.. Men jag stör mej på att jag kan redigera fram ett plus. Syns väl troligtvis inte när jag lägger upp det här, men jag ser det väl i telefonen..!

L 91 skrev 2016-07-22 19:09:34 följande:

Det är precis därför man inte ska redigera :) Behöver man redigera för att det ska synas är det inget plus utan bara att kameran fångat området som ska kunna visa positivt.
  • L 91
    Grönablad skrev 2016-07-22 19:48:27 följande:

Det är precis därför man inte ska redigera :) Behöver man redigera för att det ska synas är det inget plus utan bara att kameran fångat området som ska kunna visa positivt.

Jo, jag förstår väl det egentligen.. suck.. man blir knäpp...
  • Grönablad
    L 91 skrev 2016-07-22 20:15:47 följande:

Jo, jag förstår väl det egentligen.. suck.. man blir knäpp...

Men kan ju iofs vara bra att göra som du gjorde för att ha något att jämföra med sen. Nu vet du vilket typ av streck som syns även om det är negativt :) Jag har t ex aldrig blivit frustrerad över/uppfattat spökstreck på CB pga att jag vridit och vänt på oanvända test och på så vis fått en bra uppfattning om hur mycket av det lodräta strecket som faktiskt går att se trots att det inte ens är använt.
  • FrökenE1985

Mensen kom tillslut trots allt.

Nästa BIM 26 aug enligt kalendern som räknar ut genomsnittet på cyklerna. Får hålla tummarna då istället.

• FrökenE1985

Jag fick min mens i söndags, tror jag, den var ganska riklig dag ett sen var den väldigt sparsam i 3 dagar. Alla dessa symtom jag känt är kvar, vissa till och med tydligare/värre än tidigare. Tog ett test idag. Vet inte om det är synvilla, men det ser ut som att det visar väldigt svagt positivt. Det tyckte även min sambo. Nu undrar jag vad ni tror. Ska försöka lägga upp en bild.

Svar på tråden Bim 16 juli, någon mer kring detta datum?