• Livetärengåta6789

Kär i en äldre man

Hej! Jag har precis gjort slut me mitt ex och jag är 17. Jag har träffat massa killar under min ungdom och nu har jag träffat en 33 årig lärare som bor i storstaden. Aldrig känt så starkt han e så rolig och Charmig och så snäll. Mitt ex va ett psykopatiskt svin så detta har gjort mig gladare. Jag vet inte hur ja ska göra, me mina vänner o familj vågar inte säga något. Min största rädsla är att killen bara är me mig för lammkött och mitt utseende ( stora bröst, fint ansikte , lite kurvig kropp 55 kg ) jag e rädd att de blir ett dominerande förhållande som mitt förra där jag är i underläge och styrd. Hur ska jag göra?

• Svar på tråden Kär i en äldre man
  • Asirna

Du är bara 17 år!

Dessutom verkar du tro utseendet är allt för någon ska gilla en?

Nej, du verkar nog inte riktigt mogen för att vara med någon som är så mycket äldre än dig.
    Blir liksom peddo varning då du är omyndig.

Gumman, träffa någon som är närmare din ålder.
    Han kommer säkerligen snart vilja ha familj o alltihop med hus osv. Så nej, det är nog ingen bra idé alls.

• Asirna

Föresten, du skriver du har träffat en "massa" killar under din ungdom.
    Du är inte riktigt vuxen än, det kommer vara några år till innan du äns räknas som riktig vuxen.

Du är alltså fortfarande en ungdom, i mina ögon tom. ett barn.

• Fjäril kär

Varför måste du vara ihop med någon?

Sätt värde i att tycka om dig själv och må bra för din egen skull.

Ja det kommer troligen bli ett skevt förhållande eftersom du omedvetet lägger ansvaret för lycka på honom. Du kommer bli ett viljelöst våp som han kan göra som han vill med.

Varför tycker du att du är värd skit?

• Långbenopluto

Det är nåt fel på den killen... är han verkligen 33 år så kan han omöjligt vara intresserad av att ha ett förhållande med en liten 17 åring.

• Petrus Trulsson

Är ditt utseende och din kropp är allt du har att ge till en man?

Är du ett lättlurat ligg så är din kropp allt den här killen kommer bry sig om.

• Lottalottas2

Snälla TS, du ÄR ännu en ungdom!
    Du ska inte vara ihop med en vuxen man.

Jag har barn både i din ålder i den här mannens ålder och har under alla år sett hur mognaden sker. Jag VET att mognad är individuell men tror faktiskt inte att en 17-åring och en 33-åring ens KAN ligga på samma plan.

Skulle min 33-åriga son komma hit med en 17-årig fjälla så skulle jag allvarligt börja fundera på om han mist förståndet.

• K Kalle

Så olika det kan vara. Jag och mina tjejkompisar tyckte att män över 30 var gubbar när vi var 20. Det verkar mer som att du behöver en fadersfigur TS.

Svar på tråden Kär i en äldre man